چایخونه.
لطفا اینو برام بفرستید خوشحال شم🤗
وای لعنتی کی دوره آهنگ روش تموم میشه چیزشو در آوردن دیگه
روشنا من اوتاکو نیستم ولی چندتا انیمه دیدم اما هیچکدوم پایان خوشی نداشتن و سلامت روانم رو از بین بردن و اصن دارم روانی میشمم خیلی غمگینن و آدمای مورد علاقم توش میمیرن و دلم براشون میسوزه و حتی انیمه شاد هم میخوام ببینم ی اتفاقی میفته د آخه ...
_Helia
.
عزیزم😭🤣🤣🤣
چایخونه.
بانگو رو ببین کسی نمیمیره
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا