چایخونه.
اینجانب داره برای اولین بار چهره و مو میکشه 😦
من کلا اینجوریم که یا انجام نمیدم یا براش صد خودمو میزارم و به بهترین شکل انجامش میدم الانم همینطوریم و دارم سلامت روانمو براش از دست میدم🙏
چایخونه.
من کلا اینجوریم که یا انجام نمیدم یا براش صد خودمو میزارم و به بهترین شکل انجامش میدم الانم همینطوری
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا