چایخونه.
من کلا اینجوریم که یا انجام نمیدم یا براش صد خودمو میزارم و به بهترین شکل انجامش میدم الانم همینطوری
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا