عام من به این نتیجه رسیدم اسم که بنویسم کلا زیباییش کم میشه 😭
روی نصفشون نوشتم ولی بعد دیدم خوب نیست کلا بدون اسم فرستادم
امیدوارم دوسشون داشته باشین💘
چایخونه.
عام من به این نتیجه رسیدم اسم که بنویسم کلا زیباییش کم میشه 😭 روی نصفشون نوشتم ولی بعد دیدم خوب نیست
با اسم خودمون منظورته؟؟ قشنگ ترههه
چایخونه.
عام من به این نتیجه رسیدم اسم که بنویسم کلا زیباییش کم میشه 😭 روی نصفشون نوشتم ولی بعد دیدم خوب نیست
اتفاقا خیلی ناز شده😭
من که واقعا عاشقش شدم😋✨