هدایت شده از سکوت پر هیاهو؛
عزیزِ من ،
تو باور نکن بعضی حرف ها را . .
خیلی ها میخواهند ذوقت را کور کنند
و شوق زندگی را از تو دور.
خیلی ها دوست دارند کامِ تو همیشهی خدا
تلخ باشد و خیلی ها هستند که خوشنودی و
رضایت تو خار میشود تویِ چشم شان.
تو باور نکن که ' رسیدن'
تاریخِ انقضا داشته باشد!
زمان و مکان وچطور و چگونه داشته باشد.
رسیدن قشنگ است جانم، بی برو برگرد
بی باید و شاید بی اما و اگر، هر موقع، هرجا و
هرطور به هر صورت و هر شکل که باشد.
رسیدن پس از نرسیدن هایِ بسیار و دویدن
هایِ طولانی چراغِ دلت را روشن میکند
و نهالِ امیدِ روحت را سبز و تنومند.
به آن حرف ها گوش نده و اجازه بده حلاوتِ
رسیدن، کامِ روزگارت را شیرین کند جانم:)!💕
-سعید سناوندی
هدایت شده از سکوت پر هیاهو؛
ولی تو بودنت قشنگ ترین نعمت خدا به منه...
تو تمام ثانیه های زندگیمو قشنگ کردی؛
هرجا حالم بد بود سعی کردی
لبامو بخندونی و خوشحالم کنی...
هرجا کم آوردم،دستمو گرفتی...
و نزاشتی زمین بخورم...
هروقت حس کردم که کسی ندارم...
تو دقیقا همون لحظه اومدی...
و نزاشتی ثانیه ای حس کنم تنهام...
تو نقطه امن زندگی منی...
تو تنها دلخوشی زندگی منی...
تویی که وجودت؛ دستات؛
حرفات؛ نگات؛ آرامش زندگی منه...
آخه قربون وجودت برم من!
خیلی خوشحالم که به دنیا اومدی
تولدت مبارک همهی زندگی من🎂🎈