"Руби Похоронное бюр"
بخوریمممشمکشکسکییکسکسحسکیکسگسکسچحسحصش ک
نوشجوننینبنرننر
"Руби Похоронное бюр"
نائل تو قیف بستنی به درخواست رز جونم☝🏻
چقدر خرععههههههجضجپشحپجپضپشپججپشوشجپشجپجپشجمشجم
"Руби Похоронное бюр"
چنان اونجا میخواستم قهقهه بزنم و جیغ بکشم که خدامیدونه
من اگه جاش بودم همون لحظه دفترتو میدزدیدم
"Руби Похоронное бюр"
چقدر خرععههههههجضجپشحپجپضپشپججپشوشجپشجپجپشجمشجم
خیلیلیلیعیازت😭😭😭😭
"Руби Похоронное бюр"
من اگه جاش بودم همون لحظه دفترتو میدزدیدم
این بلا چندین بار سرم اومده(پنج بار بعد عین پنج بارشو رسما کل مدرسه دنبال این کوپه اوغلو ها میگشتم)
"Руби Похоронное бюр"
درواقع همونی بود که بوثبوثیش کرده بو_
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
"Руби Похоронное бюр"
برسم خونه دفتره رو پست کنم واست؟
برای منم یک دفتر پر میکنی میکشی پست میکنی