eitaa logo
روحانیت بیدار 🇵🇸
3.4هزار دنبال‌کننده
914 عکس
460 ویدیو
26 فایل
امام خامنه‌ای ارواحنا فداه در نظام اسلامی وظیفه‌ی علما فقط گفتنِ مسئله‌ی نماز و روزه نیست، مردم را بیدار می‌کنند، هوشیار می‌کنند، حقایق را به مردم می‌گویند، بصیرت‌افزایی می‌کنند. خادم کانال @MAQ118
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📛آوای پیشواز از بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی با موضوع انتخابات 📱کد همراه اول: 🔸۸۷۱۱۶ رقابت سالم 🔹۸۷۰۴۹ بصیرت 🔸۸۷۰۴۷ آزمون بزرگ 🔹۸۷۰۳۸ اهمیت ریاست جمهوری 🔸۸۷۰۹۴ کمک به دشمن ممنوع 🔹۸۷۰۳۷ اهمیت انتخابات 🔸۸۷۸۱۶ بهترین گزینه 🔹۸۱۹۱۳ ثمرات حضور 🔸۳۲۸۱۸ ثمرات حضور 🔹۳۱۶۶۴ ثمرات حضور 📱کد ایرانسل: 🔸۴۴۱۵۱۲۵ رقابت سالم 🔹۴۴۱۶۹۷۷ بصیرت 🔸۴۴۱۶۹۸۱ آزمون بزرگ 🔹۴۴۱۶۹۹۳ اهمیت ریاست جمهوری 🔸۴۴۱۶۹۷۹ کمک به دشمن ممنوع در🔹۴۴۱۶۹۷۶ اهمیت انتخابات 🔸۴۴۱۶۹۸۲ بهترین گزینه 🔹۴۴۱۶۹۹۲ ویژگی‌های رئیس جمهور 🔸۴۴۱۶۹۹۴ ثمرات حضور 🔹۴۴۱۷۰۲۴ ثمرات حضور ✅ نحوه فعالسازی: ارسال کد مربوطه از طریق پیامک 🔹همراه اول به شماره ۸۹۸۹ 🔸ایرانسل به شماره ۷۵۷۵ ✅✅ با فعالسازی آهنگ پیشواز خود، در آگاه سازی مخاطبین و جامعه سهیم باشیم. 💠 کانال روحانیت بیدار https://eitaa.com/joinchat/1737359374Cff4fcf53b3
📛مسلمان هم نیستند کسانی که دعوت به عدم دخالت در سیاست و امور مملکت میکنند امام خمینی اعلی الله مقامه 🔹ما مکلفیم در امور سیاسی دخالت کنیم 💠 کانال روحانیت بیدار https://eitaa.com/joinchat/1737359374Cff4fcf53b3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹ببينيد|| لحظات پایانی عمر شریف امام خمینی به روایت آیت‌الله خامنه‌ای در لحظات آخر مشغول ذکر بودند.... @rozaneebefarda
📛سوال: ارزش، اهمیت و محدوده تاثیر گذاری انتخابات ریاست جمهوری چقدر است؟ پاسخ امام خمینی رحمت الله علیه 🔹اگر- خدای نخواسته- از عدم مشارکت شما یک لطمه‌ای بر جمهوری اسلامی وارد بشود، بدانید که آحاد ما، که این خلاف را کرده باشیم- خدای نخواسته مسئول هستیم؛ ➖مسئول پیش خدا هستیم ➖مساله، مسئله ریاست جمهور نیست؛ ➖ مساله، مسئله اسلام است ؛ ➖مساله، مسئله قواعد اسلام است ➖ مساله، مسئله حیثیت اسلام است ➖ و مسئله‌ای است که باید ما همه به آن اهمیت بدهیم(08 مرداد 1364) 💠 کانال روحانیت بیدار https://eitaa.com/joinchat/1737359374Cff4fcf53b3
▪️ لوح | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:«امام صادق(ع) در اواخر دوران بنی‌امیه، شبکه‌ی تبلیغاتی وسیعی را که کار آن، اشاعه‌ی امامت آل‌علی(ع) و تبیین درست مسأله‌ی امامت بود، رهبری می‌کرد.»  ۵۸/۳/۲۱ 📥 نسخه قابل چاپ👇 https://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=37180
📛 حاجتی به استفتاء نیست 🔹باید در بین صالح‌ها گشت و را پیدا و او را انتخاب کرد. 🗓1384/2/17 🔹بشناسند را، بهترين را انتخاب كنند. 🗓1386/10/2 🔹نگاه کنید، تشخیص بدهید، را بشناسید و برای ادای تکلیف اسم او را به صندوق رأی بیاندازید. 🗓1392/1/1 🔹مردم باید به فکر شناخت باشند، چون امر کوچکی نیست. 🗓1380/2/11 🔹اگر می‌توانید(اصلح را) تشخیص بدهید؛ اگر نمی‌شناسید، از دیگری که می‌تواند امین باشد، سؤال کنید. 🗓1380/2/28 🔹در انتخابات مردم سعى كنند را انتخاب كنند... مهم اين است كه شــما در بين اين افراد صالح، بگرديد و را پيدا كنيد... اينجا جائى نيست كه من و شــما بتوانيم به حداقل اكتفاء كنيم؛ دنبال حداكثر باشيد؛ بهترين را انتخاب كنيد. 🗓1388/2/22 🔹️ملت باید تلاش خود را بکند، باید زحمت بکشد و دنبال بگردد... همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است، انتخاب هم یک است. قبلا هم گفتیم که تفاضل باشد، در این قضیه بسیار است. باید بگردید، بین خودتان و خدا حجّت پیدا کنید. 🔹مردم باید این کار را بکنند و ما هم از خدا می‌خواهیم و دعا و آرزو می‌کنیم که خدای متعال دل‌های مردم را به سمت نامزد - آن که واقعا صلاحیتش بیشتر است - هدایت کند.. بگردید آن را شناسایی و پیدا کنید و به او رأی بدهید. 🔹بروید تلاش و تفحّص خودتان را بکنید، را بیابید و آن کسی را که فکر کردید است و بین خودتان و خدا حجّت تمام شد، به او رأی بدهید و خاطر جمع باشید که تکلیفتان را انجام داده‌اید. 🗓1376/2/31 💠 کانال روحانیت بیدار https://eitaa.com/joinchat/1737359374Cff4fcf53b3
📛هشـــدار حضرت امام خمینی اعلی الله مقامه: 🔹مساله انتخابات یک امتحان الهی است که را از ضوابط گرایان ممتاز می‌کند، و مومنین و متعهدین را از مدعیان جدا می‌نماید. مردم در سراسر کشور در انتخاب فرد مورد نظر خود آزادند؛ و احدی حق تحمیل خود یا کاندیداهای گروه یا گروهها را ندارد. 🔸 احدی شرعا نمی‌تواند به کسی کورکورانه و بدون تحقیق رأی بدهد!!! و اگر در صلاحیتِ شخص یا اشخاصی تمام افراد و گروه‌ها نظر موافق داشتند ولی رأی دهنده تشخیصش برخلافِ همه‌ی آن‌ها بود، تبعیت از آن‌ها صحیح نیست و نزد خداوند مسئولیت دارد پیام به ملت ایران در پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، ۲۲ بهمن ۱۳۶۲ 📲 نشر_حداکثری 💠 کانال روحانیت بیدار https://eitaa.com/joinchat/1737359374Cff4fcf53b3
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙بشنوید | صوت کامل سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب خطاب به ملت ایران در آستانه انتخابات ۲۸خرداد. ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ 💻 @Khamenei_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | فیلم کامل سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب خطاب به ملت ایران در آستانه انتخابات ۲۸خرداد. ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ 💻 @Khamenei_ir
💐 کمتر از ۷ ساعت تا 💐 🔰 مجموعه لوح | گِلایه مردم درست است، اما راه حل قهر با انتخابات نیست 🔻 رهبر انقلاب: بعضی از کسانی که در امر شرکت در انتخابات مردد یا دلسردند، این‌ها قشرهای ضعیف جامعه‌اند، گلایه‌مندند. به نظر من گلایه‌ی این‌ها بجا است اما مشکلات به این صورت حل می‌شود که پای صندوق برویم و رای بدهیم به کسی که می‌تواند این مشکلات را حل بکند.۱۴۰۰/۳/۲۶ 🗳 💻 @Khamenei_ir
تبیین نقش مردم در حکومت اسلامی توسط مقام معظم رهبری(دهه شصت) @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 وقتی ما میگوییم حکومت اسلام یک حکومت مردمی است، معنای این حرف این نیست که حکومت اسلامی، حکومت خدا نیست. معلوم است که همه‌ی ادیان الهی به حکومت خدا دعوت کرده‌اند و همه‌ی پیغمبران و جانشینان آنها مردم را به نظامی الهی که در آن حاکمیت از آنِ خدا و قوانین خدا است، فراخوانده‌اند؛ امّا در اسلام حکومت «اللَّه» با حاکمیت مردم بر سرنوشت خود منافاتی ندارد. حکومت مردم به معنای حکومت مردم، آن‌چنان که در دمکراسیهای غربی بیان میشود، نیست و در این‌باره مختصری قبلاً عرض کرده‌ام. حکومت مردم به همان اندازه‌ای است که بر طبق فرمان خدا به مردم اجازه و امکان تصمیم‌گیری و اقدام داده شده است و لذا در قرآن درباره‌ی بنی اسرائیل می‌فرماید: وَ نُریدُ اَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الاَرضِ وَ نَجعَلَهُم اَئِمَّهً؛ یعنی حکومت، حکومت مستضعفان است و این منافاتی ندارد که حکومت مستضعفان به معنای حکومت خدا و در چهارچوب احکام الهی باشد.  و امّا یک بخش دیگر و یک گوشه‌ی دیگر از این بحث گسترده این است که مردمی بودن حکومت اسلامی به دو معنا است: یکی این است که مردم در اداره‌ی حکومت و تشکیل حکومت و تعیین حاکم و شاید در تعیین رژیم حکومتی و سیاسی نقش دارند. مردمی بودنِ حکومت یعنی نقش دادن به مردم در حکومت. یک معنای دیگر برای مردمی بودنِ حکومت اسلامی این است که حکومت اسلامی در خدمت مردم است؛ آنچه برای حاکم اسلامی مطرح است، منافع عامّه‌ی مردم است؛ نه منافع اشخاص معین یا قشر معین و طبقه‌ی معین. اسلام به هر دو معنا دارای یک حکومت مردمی است؛ امّا مادامی که حکومت مردمی به معنای اوّلی تأمین نشود، یعنی مردم نقشی در حکومت نداشته باشند، نمیشود گفت که حکومت به معنای دوّمی - یعنی آن حکومت در خدمت مردم است  - مردمی است.  ✅خطبه‌های نماز جمعه تهران_۱۳۶۲/۵/۱۴ @rozaneebefarda
📛امام خامنه‌ای ارواحنا فداه 🔹مردم باید رفتار مسئولان ، دولتمردان، برگزیدگان و کسانی را که در جامعه اثرگذار هستند، زیر نظر داشته باشند. خطاست اگر خیال کنیم که ما مسئولیت را به دست کسانی سپرده‌ایم و آنها مسئولند؛ ما برویم مشغول کار و زندگی خودمان باشیم و به کار آنها کاری نداشته باشیم، نخیر. اگر اینطور شد ملت ضرر خواهد کرد، اگر اینطور شد حوادث غلبه خواهد کرد. 🗓۱۳۷۹/۱۰/۱۹ ♦️تذکردادن به مسؤولین لطف به آن‌هاست، وقتی نظارت عمومی تبدیل به تملق‌گویی شود، آغاز انحراف است که در نتیجه مردم و مسئولین با هم ضرر خواهند کرد. 🔶برادران و خواهران گرامی دولت سیزدهم مانند هر دولت و مسئولی نیازمند کمک و نصیحت مومنین است و این آغاز راهی است که تا تمدن اسلامی در پیش داریم 💠 کانال روحانیت بیدار https://eitaa.com/joinchat/1737359374Cff4fcf53b3
گزارشی از ماجرای ترور ۶ تیر ۱۳۶۰ [ص ۱ از ۲] || مصطفی غفاری @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 چهار پنج روز از عزل بنی‌صدر می‌گذشت. جنگ با عراق و شورش منافقین بعد از اعلام جنگ مسلحانه با جمهوری اسلامی، بحث داغ محافل بود. آیت‌الله خامنه‌ای که از جبهه‌ها برگشته و خدمت امام رسیده بودند، بعد از دیدار، طبق برنامه‌ی شنبه‌ها، عازم یکی از مساجد جنوب‌شهر برای سخنرانی بودند. خودرو حامل آیت‌الله خامنه‌ای که از جماران حرکت می‌‌کرد، آن روز مهمان ویژه‌ای داشت؛ خلبان عباس بابایی که می‌خواست درد دل‌هایش را با نماینده‌ی امام در شورای عالی دفاع در میان بگذارد. آن‌ها نیم‌ ساعت زودتر از اذان ظهر به مسجد ابوذر رسیدند و گفت‌وگوشان را در همان مسجد ادامه دادند.‌ نماز ظهر تمام شد. آقا رفتند پشت تریبون. نمازگزاران همان‌طور منظم در صفوف نماز نشسته بودند. پرسش‌های نوشته‌ی مردم را به سخنران می‌دادند، اگرچه بعضی از پرسش‌ها تند و حتی گاهی بی‌ربط بود. آقا در سخنرانی مقدمه‌ای ‌چیدند تا به این‌جا ‌رسیدند که: «امروز شایعات فراوانی بین مردم پخش شده و من می‌خواهم به بخشی از آن‌ها پاسخ بدهم.» بین جمعیت ضبط صوتی دست به دست شد تا رسید به جوانی با قد متوسط و موهای فری و کت و پیراهن چهارخانه و صورتی با ته‌ریش مختصر که آن روزها کلیشه‌ی چهره‌ و تیپ خیلی از جوان‌ها بود. خودش را رساند به تریبون. ضبط را گذاشت روی تریبون؛ درست مقابل قلب سخنران. دستش را گذاشت روی دکمه‌ی Play. شاسی تق تق صدا کرد و روشن نشد؛ مثل حالت پایان نوار، اما او رفت. یك دقیقه نگذشت که بلندگو شروع کرد به سوت کشیدن. آقا همین‌طور که صحبت می‌کردند، گفتند: «آقا این بلندگو را تنظیم کنید.» بعد خودشان را به سمت چپ کشیدند و از پشت تریبون کمی عقب آمدند و به صحبت ادامه دادند: «در زمان امیرالمؤمنین، زن در همه‌ی جوامع بشری -نه فقط در میان عرب‌ها- مظلوم بود. نه می‌گذاشتند درس بخواند، نه می‌گذاشتند در اجتماع وارد بشود و در مسائل سیاسی تبحر پیدا بکند، نه ممکن بود در میدان‌های... انفجار! آقا که هنگام سخنرانی رو به جمعیت و پشت به قبله بودند، با یک چرخش 45 درجه‌ای به طرف چپ جایگاه افتادند. اولین محافظ خودش را بالایسر آقا رساند. مسجد کوچک بود و همان یك محافظ، به تنهایی تلاش كرد كه آقا را بیاورد بیرون. امام جماعت، متحیر وسط مسجد مانده بود. چشمش به یك ضبط صوت ‌افتاد كه مثل یک کتاب، دو تکه شده بود. روی جداره‌ی داخلی ضبط شكسته، با ماژیک قرمز نوشته بودند «عیدی گروه فرقان به جمهوری اسلامی». بیرون از مسجد، در آغوش محافظ، لحظاتی به هوش آمدند. سرشان را آوردند بالا، اما زود سرشان افتاد. محافظ‌ها بلیزر سفید را انگار كه ترمز نداشت، با سرعتی غیر قابل تصور می‌راندند. در مسیر بیمارستان، هر وقت به هوش می‌آمدند، زیر لب زمزمه‌ای می‌کردند؛ شهادتین می‌گفتند. لب‌ها و چشم‌ها تکان می‌خوردند؛ خیلی کم البته. در خیابان قزوین، خودرو به یک درمانگاه کوچک رسید. پنج نفر آدم با قیافه‌ی خون‌آلود و اسلحه به دست، وارد درمانگاه شدند و  آقا را روی دست این طرف و آن طرف ‌بردند. با آن صورت خون‌آلود، کسی امام جمعه‌ی شهر را نشناخت. دکتری با گوشی، دکتری ضربان قلب را گرفت: «نمی‌شود کاری کرد.» محافظ‌ها با سرعت به سمت در خروجی رفتند. پرستاری که تازه از راه رسیده بود، پرسید: «ایشان کی هستند‌؟ دارند تمام می‌کنند» اسم آقای خامنه‌ای را که شنید، گفت: «ببریدشان بیمارستان؛ اما یک کپسول اکسیژن هم با خودتان ببرید.» انگار کسی صدای آن پرستار را نشنید. کپسول را برداشت و خودش را به ماشین رساند. «آقا این کپسول لازمتان است.» کپسول اكسیژن و  پایه‌ی آهنی چرخدار را نمی‌شد برد توی ماشین. پایه‌های کپسول را تکیه دادند روی رکاب ماشین، پرستار هم نشست بالای سر آقا. در تمام راه، ماسك اکسیژن را روی صورت آقا نگه داشت و به همه دلداری ‌داد. یکی از محافظ‌ها پرسید: «حالا کجا برویم!؟» پرستار گفت: «بیمارستان بهارلو، پل جوادیه». ماشین انگار ترمز نداشت. محافظ بیسیم را برداشت. کُدشان «حافظِ هفت» بود. «مرکز 50- 50»؛ این رمزِ آماده‌باش بود، یعنی حافظ هفت مجروح شده. کسی که پشت دستگاه بود، بلند زد زیر گریه. محافظ یک‌دفعه توی بیسیم گفت: «با مجلس تماس بگیر.» اسم دكتر فیاض‌بخش و چند نفر دیگر از پزشک‌های مجلس را هم گفت؛ «منافی، زرگر، ... بگو بیایند بیمارستان بهارلو.» ماشین را از در عقب بیمارستان بردند توی محوطه‌. برانکارد آورند و آقا را رساندند پشت در اتاق عمل. دکتر محجوبی از همدان آمده بود بیمارستان بهارلو. تازه جراحیش‌ را تمام كرده بود. داشت دستش را می‌شست که از اتاق عمل خارج شود. آقا را که با آن وضع دید، گفت خیلی سریع دوباره اتاق عمل را آماده کنند. @rozaneebefarda
گزارشی از ماجرای ترور ۶تیر۶۰ [ص۲ از ۲] سمت راست بدن پر از ترکش بود و قطعات ضبط صوت.قسمتی از سینه کاملاً سوخته بود. دست راست از کار افتاده بود و ورم کرده بود. استخوان‌های کتف و سینه به راحتی دیده می‌شد. 37واحد خون و فراورده‌های خونی به آقا زدند. این همه خون، واکنش‌های انعقادی را مختل ‌کرد. دو سه بار نبض افتاد. چند بار مجبور شدند پانسمان را باز کنند و دوباره رگ‌ها را مسدود کنند. کیسه‌ها‌ی خون را از هر دو دست و هر دو پا به بدن تزریق ‌می‌كردند، اما باز هم خون‌ریزی ادامه داشت. یک‌دفعه یکی از دکترها دست از کار کشید. دستکشش را درآورد و گفت: «دیگر تمام شد.» بی‌راه نمی‌گفت؛ فشار تقریباً صفر بود. یکی دیگر از دکترها به او تشر زد که چرا کشیدی کنار؟ فشار کم‌کم بالا آمد و دوباره شروع کردند. دکتر منافی، همان‌ طور که می‌آمد بیمارستان بهارلو، تلفن زده بود كه دکتر سهراب شیبانی، جراح عروق و دکتر ایرج فاضل هم بیایند. آقای بهشتی هم دکتر زرگر را خبر کرده بود. دکتر محجوبی که حال و روز دکتر زرگر را دید، گفت: «نگران نباش، من خون‌ریزی را بند آورده‌ام.» عمل تا آخر شب طول کشید، اما دیگر نمی‌شد درمان را آن‌جا ادامه داد. کنترل امنیتی بیمارستان بهارلو مشکل بود.تنها بیمارستانی هم که می‌شد بعد از عمل مراقبت‌های لازم را به عمل آورد، بیمارستان قلب بود. آن موقع رئیس بیمارستان قلب دکتر میلانی‌نیا بود. چند ماه بعد، نام همین بیمارستان را گذاشتند «بیمارستان قلب شهید رجایی». هلی‌کوپتر خبر کردند. نمی‌توانستند بیمار را از میان ازدحام مردم نگران بیرون ببرند. محافظ پشت بی‌سیم گفته بود كه قلب ایشان صدمه دیده؛ رادیو هم همین را اعلام کرده بود.مردم نگران بودند که نكند قلب ایشان از کار افتاده باشد، آمده بودند و می‌گفتند «قلب ما را بردارید و به ایشان بدهید.» با هزار ترفند، هلی‌کوپتر را وسط میدان بیمارستان نشاندند. تا برسند به بیمارستان قلب، خط مونیتور وضعیت نبض، دو بار ممتد شد. دکترها می‌گفتند آقا چند مرتبه تا مرز شهادت رفته‌ و برگشته. یک‌بار همان انفجار بمب بود، یك‌بار خون‌ریزی بسیار وسیع و غیر قابل کنترل بود، یك‌بار هم جمع شدن پروتئین‌ها در ریه و حالت خفگی. همه‌ی این‌ها گذشت، اما بیمار تب و لرز شدیدی داشت.چند پتو می‌‌انداختند روی‌ آقا. گاهی حتی دکترها بغلشان می‌کردند تا لرز را کمتر كنند. معلوم نبود منشأ این تب‌ها کجاست؟ ضایعه‌ی کوچکی هم در ریه دیده بودند. آقا لوله‌ی تنفس داشتند و نمی‌توانستند حرف بزنند. خودشان کاملاً حس کرده بودند که دست راستشان کار نمی‌کند. اولین چیزی که با دست چپ نوشتند، دوتا سؤال بود؛ «همراهان من چطورند؟» «مغز و زبان من کار خواهد کرد یا نه؟» دکتر باقی روی سطحی از پوست بدن کار می‌کرد كه برای ترمیم و پیوند به قسمت‌های آسیب‌دیده برداشته بودند. زخم‌ها زیاد بودند. درد زخم‌ها خیلی زیاد بود، اما دکترها می‌گفتند تحمل‌ آقا زیادتر است.می‌گفتند «اصلاً مسکّن‌ها به حساب نمی‌آیند.» بحث دکترها این بود که بالاخره تکلیف این دست چه می‌شود؟ شکستگیش رو به بهبود بود، ولی هیچ‌ علامت حرکتی نداشت. چند نفر از جراحان و ارتوپدها بحث می‌کردند که دست قطع شود یا بماند. امام مرتب پیغام می‌دادند و از اطرافیان می‌پرسیدند كه: «آقاسیدعلی چطورند؟» پیامشان ساعت دو بعد از ظهر پخش ‌شد. دکتر میلانی‌نیا رادیورا گذاشت بیخ گوش آقا. آن‌موقع ایشان به هوش بودند؛ روح تازه‌ای انگار در وجودشان دمید، جان گرفتند. حالشان بهتر بود، اما هنوز قضیه‌ی هفتاد و دو تن را نمی‌دانستند. از تلویزیون آمدند كه گزارش تهیه کنند. یک ساعتی معطل شدند تا آقا به هوش آمد. پرسیدند حالتان چطور است؟ گفتند: «من بحمدالله حالم خیلی خوب است» و شعر رضوانی شیرازی را خطاب به امام خواندند: «بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت  سر خُمِّ می سلامت شکند اگر سبویی» آقای هاشمی می‌گفت «اگر یک روز از حال آقا باخبر نباشم، احساس می‌کنم چیزی کم دارم.» برای همین مرتب از ایشان احوال‌پرسی می‌کرد. حاج احمدآقا هم همین‌طور؛ مرتب احوال می‌پرسیدند و روزانه به حضرت امام خبر می‌دادند. کم‌کم به اطرافیان فشار می‌آوردند که: «آقاجان من باید از وضع کشور اطلاع پیدا کنم. شما هم رادیو را از من گرفته‌اید،هم تلویزیون را.» دکترها بهانه می‌آوردند که امواج رادیویی، دستگاه‌های درمانی ما را به‌هم می‌ریزد و عملکردشان را مختل می‌کند! خیلی از چهره‌های انقلاب برای عیادت می‌آمدند، اما آقا مرتب از شهید بهشتی می‌پرسیدند:«چرا همه می‌آیند، اما ایشان نمی‌آید؟» شک کرده بودند که یک خبرهایی هست.دور و بری‌ها هم مانده بودند که چطور به ایشان بگویند. دکتر منافی گفت بهترین راه این است که بگوییم حاج احمدآقا و آقایان رجایی و باهنر و هاشمی رفسنجانی بیایند و کم‌کم ایشان را مطلع کنند. جمع شدند، اما باز هم نتوانستند بگویند.گفتند فقط یکی‌ دو نفر شهید شده‌اند. @rozaneebefarda
📛امام خامنه‌ای 🔹 اينكه ما روى مسأله‏‌ى فساد و فحشا و مبارزه و "نهى‏ از منكر" و اين چيزها تكيه می كنيم، يك علّت عمده‏‌اش اين است كه جامعه را تخدير می‌كند. 🔹همان مدينه‌اى كه اوّلين پايگاه تشكيل حكومت اسلامى بود، بعد از اندك مدّتى به مركز بهترين آوازخوانان و معروف‏ترين رقّاصان تبديل شد؛ تا جايى كه وقتى در دربار شام می‌خواستند بهترين مغنّيان را خبر كنند، از مدينه آوازه خوان می‌آوردند! 🔹اين جسارت، پس از صد يا دويست سال بعد انجام نگرفت؛ بلكه در همان حول‏ وحوش شهادت جگر گوشه‌ى فاطمه‏‌ى زهرا و نور چشم پيامبر و حتى قبل از آن، در زمان معاويه اتّفاق افتاد! 🔹بزرگان حكومتِ فاسد هم می‌‏دانستند چه كار بكنند و انگشت روى چه چيزى بگذارند و چه چيزى را ترويج كنند. یكى از مسائلى كه عامل اصلى چنين قضيه‏‌اى شد، اين بود كه رواج دنياطلبى و فساد و فحشا؛ و حسّاسيتِ را از مردم گرفت. 💠 کانال روحانیت بیدار https://eitaa.com/joinchat/1737359374Cff4fcf53b3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫 تفریح زیبای امیرالمؤمنین علیه السلام 🎧 این مکالمه سطح بالا را بشنویم. @Panahian_ir
یک نکته در مورد متن غیرمودبانه حسین قدیانی! قدیانی در حالی یک عالم بزرگ را به طعن و لعن نواخته که همزمان شاگردان او را تکفیری می‌نامد! خب پسر خوب و نازنین، شما فحاشی را هم به تکفیر و لعن افزوده‌ای و نثار بزرگ‌مرد دوران‌ها نموده‌ای! انقلابی‌گری منهای ولایت و انقلابی‌گری التقاطی متأثر از افکار و آثار شریعتی است که است! چنانکه از دل اسلام علم‌زده بازرگان و نهضت آزادی نیز مجاهدین خلق پدید آمد! آقایان قالیباف و زاکانی نیروهای خدوم و مدیران جهادی انقلاب اسلامی هستند. البته برخی نیروهای انقلابی در تهران و قم به روش مدیریتی و مرام فکری اینان ایرادهایی دارند، و گاه ناصحانه ممکن است آن را بر زبان آورند. دفاع متعصبانه از این دو عزیز نباید امثال حسین قدیانی فرزند شهید(که در ۸۸ مردانه در میدان مبارزه ایستاد) را به فحاشی و خدای ناکرده لعن فرستادن برای عالمان شیعه و یا سایر شیعیان ولو مخالف فکری/سیاسی وی بکشاند! خسارت محض یعنی همین! یعنی تند کردن فضا و کاربست ادبیات رادیکال! متن قدیانی را امروز هیچ عالم و عاقلی از جبهه انقلاب اسلامی نمی‌تواند تأیید کند؛ نه با مرام و ادبیات امام و رهبری می‌سازد و نه حتی با سیاستمدارانی که او دفاع از آنها را بهانه فحاشی خود قرار داده است! او خوب است خودش جبران کند. راه دیگری برای نجات از این ذنب لایغفر ندارد. بعدا خودش متوجه خواهد شد که چه اشتباه بزرگی مرتکب شده است. امید است خداوند به آقای قدیانی و همه بچه‌حزب‌اللهی‌ها فهم عمیق از اندیشه و سیره امام و رهبری بدهد و توفیق صبر و سکوت و فریاد بر اساس تکلیف شرعی و در چارچوب شریعت اسلامی عنایت کند! اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا @rozaneebefarda
📛حمله به مورد اشتراک همه اصحاب ثروت و قدرت، باندهای قدرت‌طلب اصولگرا اصلاح‌طلب و با کمک عده‌ای علامه مصباح یزدی رحمةالله علیه: 🔹شما در دنیا نمی‌توانید یک عامل اجتماعی را پیدا کنید که با وجود روحانیان شیعه موافق باشد؛ ❌نه استعمار شرق، ❌نه استعمار غرب، ❌نه قدرت‌طلبان داخلی، ❌و نه روشنفکران، در آنجا که پای کوبیدن روحانیان در میان است همه با هم همکاری می‌کنند. کتاب آفتاب ولایت 💠 کانال روحانیت بیدار https://eitaa.com/joinchat/1737359374Cff4fcf53b3
📛طلبه باید دستش از کتاب رها نشود؛ کتاب بخواند، همه جورش را بخواند، در دوره جوانی بخواند. این ذخیره حافظه راکه بی‌نهایت دارای ظرفیت است، هرچه میتوانید، در دوره جوانی پرکنید. ما هرچه درجوانی درحافظه انباشتیم، امروز موجود است؛ هرچه در دوران پیری - که بنده همین حالا هم باهمه گرفتاری‌ها، بیش ازجوانها مطالعه میکنم - به دست میآوریم، ماندگاری ندارد. الان شما جوانید. این منبع قیمتىِ ارزشمند را از اطلاعات ارزشمند، از آگاهی‌های مفید و لازم در زمینه‌های مختلفی که برای تبلیغ به آنها احتیاج دارید، هرچه میتوانید، انباشته کنید؛ از این استفاده خواهید کرد.١٣٩١/٧/۹ کتبی ازامام خمینی اعلی الله مقامه 1⃣شرح دعای سحر 2⃣مصباح الهدایة الی الخلافة والولایة 3⃣آداب الصلاة 4⃣سرالصلاة 5⃣ولایت فقیه 6⃣صحیفه امام 7⃣شرح چهل حدیث و ... 🔻کتبی از امام خامنه‌ای 1⃣طرح کلی اندیشه اسلامی درقرآن 2⃣انسان ۲۵۰ساله 3⃣همرزمان حسین علیه السلام 4⃣قاموس عدالت 5⃣خون دلی که لعل شد 6⃣تفسیرسوره برائت 7⃣تفسیرسوره مجادله 8⃣حوزه و روحانیت 9⃣رساله‌های درس خارج فقه مانند: صلاةجماعت، غنا، اخذ اجرت برواجبات و ... 🔟صلح امام حسن علیه السلام پرشکوه‌ترین نرمش قهرمانانه تاریخ و ... کتبی ازعلامه مصباح 1⃣آموزش عقاید 2⃣آذرخش دیگری ازآسمان کربلا 3⃣آموزش فلسفه 4⃣سیمای پیامبر درآینه نهج البلاغه 5⃣اخلاق اسلامی 6⃣آیین پرواز 7⃣سلسله مباحث اسلام، سیاست وحکومت 8⃣آفتاب ولایت 9⃣انقلاب اسلامی، جهشی درسیرتحولات تاریخ 🔟انسان‌شناسی درقرآن و . . . دیگر آثاربزرگواران درفضای مجازی موجود است 💠 کانال روحانیت بیدار https://eitaa.com/joinchat/1737359374Cff4fcf53b3
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷باید گذشتن از دنیا به آسانی 🌹باید مهیا شد از بهر قربانی 🔵 بیانات در ابتدای درس خارج فقه درباره گذرا بودن دنیا 🔹 حضرت آیةالله در ابتدای جلسه درس خارج فقه ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ به شرح حدیثی از امام باقر علیه‌السلام درباره گذرا بودن دنیا پرداختند. به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام باقر علیه‌السلام دیدن فیلم این شرح حدیث می‌تواند برای ما راهگشا باشد. صدای رسای انقلاب در خدمت شما 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1737359374C70e3695ffe
📛 برخی از نوشته‌های مرحوم دکتر فرج نژاد که در سایت اندیشکدهٔ مطالعات یهود منتشر شده است: 1️⃣ روند پیشرفت اسطوره‌های یهودی در تاریخ 👉 http://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-myth/5803 2️⃣ هالیوود یهودی صهیونیستی 👉 http://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/5886 3️⃣ فعالیت چشم‌گیر مسیحیت صهیونیستی در عرصهٔ رسانه 👉 http://jscenter.ir/slave-jews/christian-zionism/5909 4️⃣ اسطورهٔ «ارض موعود» و شهر زایان 👉 http://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/5918 5️⃣ اسطورهٔ «مادر» و قبیله‌گرایی متعصبانه 👉 http://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/7222 6️⃣ اسطورهٔ «قوم برگزیده» و «نژاد برتر» 👉 http://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/7421 💠 کانال روحانیت بیدار https://eitaa.com/joinchat/1737359374Cff4fcf53b3