سارا و اردك.
افسرده هم شدیم رفت.💔(دارای رتبه اول.🎀)
غصه نخور سیسی منم رتبه دومم😂😔
-اناری
سارا و اردك.
افسرده هم شدیم رفت.💔(دارای رتبه اول.🎀)
منم کم افسرده نیستم💔
-مامانسالادی.