سارا و اردك.
نه من عیدی نمیدم💔 اصن من سید نیستم💔 -مامانسالادی.
پس برو اسم اکانتت رو عوض کن.🤡
من الان یه جوری سگ شرمنده ام اگه طرف بیاد بگه اقا اوکی مشکلی نیست بازم راضی نمیشم.