eitaa logo
سارا و اردك. ‌
292 دنبال‌کننده
617 عکس
59 ویدیو
2 فایل
بیاید دور هم نون بخوریم.💞🍞 کپی؟ سر پل صراط همدیگه رو میبینیم. همواره پاسخگو؛☁🦕 @pastilkhanoom خونه جنگلی،محل تقدیمی و ناشناس؛ @jangalpastili یا ایها الذین سین نزن،سریعا لف. مذکر های محترم گمشید بیرون.
مشاهده در ایتا
دانلود
من بر خلاف خیلی از ادم ها عادت دارم پیوی هام رو از بالا سین کنم.
فحش های رکیک.
لعنت بر منکرش.💔
هدایت شده از قلمویِ‌فلج‌شده"
🦊🌍🐰᯽ سلام⭐️ - عضو باشید و این پست رو فوروارد کنید؛تا من بهتون یک یا دو صفحه از آرت بوک انیمیشن زوتوپیا تقدیم کنم. ظرفیت:فراوان. [TAG]
نشسته ام خرما میخورم