eitaa logo
سارا و اردك. ‌
292 دنبال‌کننده
617 عکس
59 ویدیو
2 فایل
بیاید دور هم نون بخوریم.💞🍞 کپی؟ سر پل صراط همدیگه رو میبینیم. همواره پاسخگو؛☁🦕 @pastilkhanoom خونه جنگلی،محل تقدیمی و ناشناس؛ @jangalpastili یا ایها الذین سین نزن،سریعا لف. مذکر های محترم گمشید بیرون.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از قلمویِ‌فلج‌شده"
🦊🌍🐰᯽ سلام⭐️ - عضو باشید و این پست رو فوروارد کنید؛تا من بهتون یک یا دو صفحه از آرت بوک انیمیشن زوتوپیا تقدیم کنم. ظرفیت:فراوان. [TAG]
نشسته ام خرما میخورم
گوشی اه میکشد
نشسته‌ام پرتقال می‌خورم. -مامان‌سالادی.
دفتر و خودکارم آه می‌کشند. -مامان‌سالادی.
نشستم یوتیوب گردی میکنم امتحان نهایی با تأثر قطعی اه می‌کشه( قراره جر بخورم سر امتحان ها) - اناری
و بازم هری پاتره و دراکویی که داره.🛐🛐