سارا و اردك.
سدریک -یک فرد ناشناس😁
ببخشید ولی شما کاملا اشتباه میکنی که ناشناسی برو گمشو--
سارا و اردك.
من گاهی اوقات از 💓😭💗💘💞✨🎀 برای خر کردن ادمها استفاده میکنم.
خوب شد گفتی. چون هردفعه با این منو خر میکرد-
-مامانسالادی.