خیلی غمگینم.
من از مشتری ها 125 هزینه ارسال گرفتم ولی رفتم اداره پست برای 2 تا بسته 458 تومن گرفت. غم شدید. میخوام ازشون بقیه هزینه رو هم بگیرم ولی زشته.💔
داره بهم میگه «گوشی رو بزار کنار انگار نه انگار داری باهاش حرف میزنی»
برای اطلاع شما، گوشی از حرفت مهم تره برام.🎀