ابوذر ۳۱۳
1هزار دنبال‌کننده
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🎤همه وظیفه داریم در عرصه روشنگری و جهاد تبیین فعالیت کنیم. 📡این کانال به منظور روشنگری و بصیرت افزایی و جهاد تبیین ایجاد شده است. ✳️ #انتشارحداکثری_مطالب_با_شما ارتباط با ادمین @alimohammadi213 https://daigo.ir/secret/6592891398
🇮🇷 📝 گسترش بریکس، پایان سلطه‌گری غرب را نزدیک‌تر می‌کند 🍃🌹🍃 🔻«الکساندر لوکاشنکو»، رئیس‌جمهور بلاروس: 🔹سلطه‌گری غرب هنوز پایان نیافته، اما گسترش و توسعه گروه «بریکس» گامی قدرتمند در این مسیر است. 🔸من معتقدم که سلطه‌گری هنوز پایان نیافته، اما گسترش بریکس گامی قدرتمند در این مسیر است. نه فقط رسانه‌های (غربی) بلکه مقامات ارشد غربی نیز (از عضویت اعضای جدید بریکس) عصبانی شدند. 🔹گسترش گام خیلی مهمی به سمت جهان چندقطبی است و این فقط اولین گام است. 🔺اگر اوضاع خوب پیش برود، برخی واحد‌های محاسبات و ارزهای مختلف ظاهر می‌شود؛ و این همان چیزی است که غربی‌ها بیشتر از همه از آن می‌ترسند، به ویژه آمریکایی‌ها که سلطه‌گر هستند. 🔝 @SAboozar313
🌿🌹🌿 مجموعه چرا نزدیک قله ایم ⁉️ 🔝 @SAboozar313
🇮🇷 📝 بماند در تاریخ... رکورد ۱۴ دیدار رسمی و غیر رسمی فقط در یک روز! 🍃🌹🍃 🇮🇷🇮🇷🇮🇷‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هفته دولت گرامی باد. 🔝 @SAboozar313
35.46M حجم رسانه بالاست
🎥 مستند کوتاه| تاریخچۀ پیاده‌روی اربعین؛ از سال ۶۱ قمری تا امروز 🔹پیاده‌روی اربعین از آیین‌های امروز و دیروز نیست؛ قصه‌های فراوانی دارد از همان اولین اربعین ۶۱ قمری تا امروز که ۱۳۸۴ سال می‌گذرد. در این مستند کوتاه گذری کرده‌ایم بر همین قصه‌ها. 🔝 @SAboozar313
🔸مجموعه | توصیه‌هایی برای‌ زائران کربلا.... 🔝 @SAboozar313
🗻 مثل کوه استوار 🔸 چند ویژگی برجسته عمار که او را در تاریخ ماندگار کرد... 🌷 به‌مناسبت سالروز شهادت عماریاسر صحابی پیامبر و از یاران باوفای امیرالمومنین علیه‌السلام 🔝 @SAboozar313
🔵 ویدیوی جدیدی که نشان می‌دهد زن بی‌حجاب در نارنجستان شیراز شروع‌کننده درگیری بوده و به آمر به معروف حمله می‌کند 🔹️علی‌رغم اینکه این ویدئو با هدف محکوم کرد‌ن آمر به معروف منتشر شده، نشان می‌دهد ابتدا زن بد حجاب در نارنجستان شیراز از دور به سمت افراد آمر به معروف حرکت کرده و به او ضربه می‌زند و خانم آمر به معروف نیز مجبور به واکنش متقابل می‌شود. 🔹️ در این حین همراهان زن بی‌حجاب فریاد می‌زند «بزن تو گوشش!! گوشیتو در بیار فیلم بگیر ازش» (احتمالا برای ارسال به رسانه‌های خارجی) 🔹️پس از این شوهر غول‌پیکر زن بی‌حجاب با وحشی‌گری تمام بانوی محجبه را با وقاحت زیر مشت و لگد می‌گیرد. 📥 تهران پرس؛ رسانه تخصصی شهر تهران 🆔 @tehranpress1
نمایش در ایتا
💠یکی از سوالات پرتکرار این روزها، درباره «هزینه‌های جمهوری اسلامی ایران برای پیاده‌روی اربعین» است. چرا در شرایط اقتصادی فعلی به جای رفع مشکلات مردم، چنین هزینه‌هایی انجام می‌شود؟ اگر منصفانه به این قضیه نگاه کنیم: ۱. هزینه‌های دولت برای اربعین مربوط به داخل ایران است و بخش زیادی از آن، صرف احداث یا تقویت زیرساخت‌ها می‌شود. دولت وظیفه دارد زیرساخت‌های کشور را بهینه کند و چه فرصتی بهتر از اربعین که به این مناسبت، استان‌های محروم غرب کشور، از راه، امکانات حمل و نقل و رفاهی مناسب برخوردار شوند. در شرایط عادی این استان‌ها کمتر مورد توجهند، بنابراین سفر اربعین، فرصت خدمت دولت به این استان‌ها را فراهم می‌کند و نه تنها هزینه نیست که نوعی سرمایه‌گذاری است. ۲. وزارت گردشگری وظیفه دارد مردم را به سفر به نقاط مختلف کشور تشویق کند تا کسب و کار مردم از راه توسعه گردشگری، رونق بگیرد. حتی برای این هدف، هزینه‌های سنگینی همچون احداث دریاچه‌های مصنوعی صورت می‌گیرد. اما در سفر اربعین دولت با کمترین هزینه، این هدف را محقق می‌کند. ۳. بخش زیادی از هزینه‌های سفر اربعین، مردمی است و دولت حتی در ایجاد زیرساخت‌ها هم کمتر از مردم و کمک‌های مردمی مشارکت دارد. مردم با عشق و علاقه در این راه هزینه می‌کنند. ۴. هزینه‌های کم دولت در سفر اربعین برای همه است و فقط برای مسافران اربعین نیست. بسیاری از مردم از این مسیرها استفاده می‌کنند و از امکانات بین راهی بهره می‌برند، بدون اینکه بخواهند به سفر اربعین بروند. ۵. وقتی دولت برای یک برنامه هزینه می‌کند، طبیعی است که عده‌ای از این هزینه استفاده کنند و عده‌ای استفاده نکنند. اما راه برای استفاده همگانی از امکانات اربعین باز است و به بخش خاصی از جامعه اختصاص ندارد. همانطور که وقتی دولت سینما یا سالن تئاتر می‌سازد، برای همه می‌سازد ولی ممکن است عده‌ای از آن استفاده نکنند. عدم استفاده عده‌ای از این امکان، دلیل نمی‌شود چنین فرصتی برای بقیه فراهم نشود. ۶. هزینه دولت برای سفرهای مشابه که جنبه تفریحی دارد و هیچ نقشی در فرهنگ‌سازی و هویت‌سازی شهروندان ندارد، به مراتب بیشتر از سفر اربعین است. برای نمونه، کافی است تسهیلات سفرهای تفریحی به کشورهای دیگر و ارزهای مسافرتی که به این سفرها داده می‌شود را با تسهیلات سفر اربعین مقایسه کنیم. موضوع، روشن‌تر از آن است که پنهان بماند. ۷. کشورهای دنیا به دنبال رشد و تقویت بنیان‌‌های اعتقادی، اخلاقی و فرهنگی خود هستند و این را از وظایف حکومت خود می‌دانند. ایران هم به عنوان یک کشور مسلمان شیعی، همین رویه عاقلانه را پیش گرفته و با فراهم کردن سفر اربعین، به تقویت فرهنگ دینی خود می‌پردازد. چه فرصتی بهتر و والاتر از زیارت امام حسین علیه‌السلام و پیاده‌روی اربعین که مدرسه خودسازی و مایه‌ی شادابی، نشاط و سلامتی جسم و جان است و باعث انسجام ملی و اتحاد بین‌المللی می‌شود. 🔝 @SAboozar313
🔶 سفر ترکیه ما🔶 سلام 🔹من و همسرم و دو تا بچه هام، همون قشری از جامعه هستیم که تا نصف شب پای سریال های ماهواره و ترکی خوابمون می‌بره. اصلاً تلویزیون ایران نمی بینیم و تمام اخبار و از اینترنشنال و بی بی سی می‌دیدیم. 🔹 اوایل نماز میخوندیم. ولی شوهرم کم کم منو هم بی نماز کرد. حجاب هم که دیگه نگم. معتقد بودیم باید مثل ترکیه آزاد بشه و هر کی هر کار دوس داره بکنه..... ✈️ تا اینکه تیرماه امسال (1402) رفتیم سفر ترکیه. تصور ما از ترکیه با فیلمایی که دیده بودیم با اونچه در واقعیت دیدیم، زمین تا آسمون متفاوت بود. ترکیه ای که ما دیدیم، اولین تفاوتش با ایران مردمش بود. مردمی شدیداً پول پرست، شیاد و خطرناک. ما هیچوقت در ایران، از مردم نترسیدیم. ولی توی ترکیه کنار خیابون مردها و زنها و حتی بچه هایی می بینید که مشغول سیگار و دود کردنن. نگم براتون که برای یه مسیر ده دقیقه ای از ما 2.5 میلیون کرایه گرفتن، فقط چون توریست بودیم. و با راننده دیگه ای که باز قصد تیغ زدن داشت ناچار به نزاع شدیم و پلیس خبر کردیم. درسته! همه میگن توی ترکیه مسجد جدا، کلاب جدا. عیسی به دین خود موسی به دین خود. 🔹ولی دیدن مردهای مست و لایعقلی که کنار خیابون و کنار سطل آشغالها دارن استفراغ میکنن و بالا میارن، حال هر کسیو به هم میزنه. وقتی این صحنه ها رو دیدیم واقعا خدا را شکر کردیم که ایرانی هستیم. که این صحنه ها توی ایران نیست. و ای کاش هرگز ایران اینطوری نشه. 🇮🇷ای کاش این جمهوری اسلامی که مرتب قبلا بهش غر میزدیم و حتی فحش میدادیم نذاره ایران به اون وضع برسه. آره. بذار بگن میخواد به زور مردمو ببره بهشت، بذار بگن. بهتر از اینه که ما رو به زور ببرن جهنم دنیا و آخرت. 💸 از وضع اقتصادی و گرانی شون نگم. تورم فوق العاده بالاست و برای یک پرس دلمه ساده شون، 800 لیر، تقریبا 1.5 میلیون پول دادیم. یک تیشرت ساده رو 1میلیون و 800 هزار تومان بهمون قالب کردن و توی رودربایستی مجبور شدیم بخریم!! 🔹بدترین حسی که توی ترکیه داشتیم، حس ناامنی بود. حتی برای یک سرویس رفتن ساده زنانه، مردای حال بهم زنشون دنبالمون کردن و با دعا تونستیم از مهلکه فرار کنیم. ⭕️ آره. این کشور مکان های توریستی خیلی باحالی داره. اماکن تاریخی شونو به بهترین و مدرن ترین شکل حفظ کردن و مراقبت میکنن. طبیعت و جزیره های زیبایی داره استانبول. ولی همه اینها در یه کشوری هست که اخلاق توش مُرده. ⛔️انسانیت کمیابه و سکولار بودن (هر کس به دین خود) این سرزمینو به انسانهای بی بند و بار و هرج و مرج اخلاقی تبدیل کرده. 🛩شاید باورتون نشه. وقتی به فرودگاه امام خمینی رسیدیم با دیدن مامورای نیروی انتظامی توی فرودگاه از شدت شوق، فقط گریه میکردیم. چون با دیدن شون مملو از آرامش و امنیت شدیم. شوهرم بغض کرده بود و میگفت اینهایی که الان داریم با دیدن شون اشک میریزیم همونان که توی اینترنشنال برای کشتن شون کف و هورا میکشن و ما قبلاً تماشا می‌کردیم. 🔰ما نگرانیم. دوست داریم این حکومت که تا الان جلو بی دینی را گرفته، نگذاره ایران بشه ترکیه. نذاره خیابونای ما مردم ما اخلاق و پاکی ما نابود بشه. تا قبل از این عِرق و علقه ای به جمهوری اسلامی نداشتیم . ولی الان میدونیم چقدر کار حکومت مون مهم و حیاتی هست. چقدر مهمه توی این دنیای ناپاک، این قطعه خاک دنیا پاکیزه بمونه. پس الان با این حکومت هستیم. دعا کنید برای همه اونایی که مثل قبلا و الانِ ما فکر میکنن. ✅به امید رشد فکری همه مردم ایران ✍استاد میرزائی: درکشوری که متافیزیک وسلامت معنویی ان کم رنگ بشود. فیزیک ان بی روح و ملال انگیز،خسته کننده،وحشت آفرین میشود. 🔝 @SAboozar313
49.56M حجم رسانه بالاست
🇮🇷🔸🇮🇷🔸🇮🇷 آب و برق رایگان برای محرومین دستور امام بود ولاغیر! محقق هم شد! هم آن زمان هم الان! حتی امام مسکن رایگان را هم دستور دادند که بحمدلله اتفاق افتاد در ابتدای انقلاب و آن وضعیت اسفناک حلبی‌آبادها جمع شد. پ ن: وقتی در مقابل جنگ رسانه ای دشمن منفعل باشید آنوقت مجبورید بدیهیات نظرات امام را هم نفی کنید! 🔝 @SAboozar313
🕋🕋🕋🕋🕋 ⛪️ صدها کشیش مسیحی دسته جمعی در یک کلیسا مسلمان شدند و شهادتین را به عربی و انگلیسی قرائت کردند. ولی اصلاً خبرش جهانی نشد. 🔝 @SAboozar313
🎨 اطلاع‌نگاشت | جوان فداکار و انقلابی 🔍 مروری بر ویژگی‌های شهید مصطفی صدرزاده براساس متن تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌های «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» 🔝 @SAboozar313
📹 مجموعه نماهنگ | ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «شهید صدرزاده وقتی دید نمیتواند برای دفاع از حرم برود، رفت مشهد، خودش را افغانی جا زد و با مجموعه برادران افغانی فاطمیون حرکت کردند و رفتند. آنجا هم شد فرمانده‌ی یک مجموعه‌ای از اینها. این جوان عاشق جهاد است. و این واقعاً درس است.» 🌷 انتشار به مناسبت تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌های اسم تو مصطفاست و سرباز روز نهم 🔝 @SAboozar313