آزمایشگاهناحیهی۴۵~
اهم دوستان اگه پیامو فور نکرده باشید داخل چنلتون تقدیمی شاملتون نمیش_
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
یه نفر مونده فقط
وای چرا انقدر زیاد شد الان من کارکتر از کجام جور کنم_😭🤣 چبایجعجسفسفححسفحسفسح
عامم دوستان شرمندهتونم ولی خب بعضیا رو نمیتونم حساب کنم و هرکی زودتر تگ فرستاده باشه اولویت داره چون واقعا هرچی فکر میکنم کل کارکتر های کتابو تقریبا جارو کردم و دیگه چیزی نمونده😭😭
تقدیمی های بعدی جبران میکنم. بازم معذرت میخوام بوس بهتان (گریه و قرمز شدن از شدت خجالت*)💘😔
رابطهی این خدایان و الهه های پرسی جکسون از کل زندگی من پیچیده تره یعنی چی.
یعنی الان من باید ۸۰۰ صفحه چندش بازی های کای و پیدین رو تحمل کنم؟:)))
یکم از کیت یاد بگیرید خب پسرم آقاس ماشالله😔✨✨
#ناشناس📬
دقیقا همینطوره ، اینقدر این خدایان و اسما پیچیده تو هم که ... میگم آرتمیس قدرتش چیه و چیکار میکنه ؟ من جلد دومم
~•~•~•~•~•~
بخدا که مغزم دیگه ارور داده🤣
نمیدونمم الهه شکار و ماه و تیراندازی بود فکر کنم_