eitaa logo
صراط رسانه اساتید انقلابی ایران اسلامی
850 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
12.5هزار ویدیو
79 فایل
♦️#صراط رسانه #شهدای_هسته_ای و اساتیدانقلابی ایران اسلامی فقط خدا دلهارا آرام وقلبهارا مطمئن میسازد يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً #حل_مسئله @SERATE_RESANE #سبک_زندگی ادمین @barane_paeyezi
مشاهده در ایتا
دانلود
بنا به اطلاع واصله از سپاه ناحیه امام رضا علیه السلام و اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان فردیس، پیکر مطهر شهید والامقام عیسی شجاعی پس از ۴۰ سال دوری از وطن، مورد تفحص و شناسایی قرار گرفت. طبق آخرین اخبار واصله، پیکر مطهر شهید در شب و روز شهادت امام جواد علیه السلام در کرج تکریم و در روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۴/۱ به شهرستان طالقان منتقل و طی مراسمی خاکسپاری خواهد شد. مسئولین و خادمین شهدایی پیگیر هستند تا در صورت هماهنگی، پیکر شهید در شب شهادت امام جواد علیه السلام برای تکریم و وداع به شهرستان فردیس نیز منتقل گردد. زمان و مکان دقیق کلیه مراسمات مربوط به این شهید والامقام جهت شرکت مردم شهید پرور متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. شهید عیسی شجاعی، فرزند: رضا، متولد ۱۳۴۴/۵/۲ بوده و در تاریخ ۱۳۶۲/۱/۲۳ در سن ۱۸ سالگی در شمال فکه (عملیات والفجر یک) به فیض شهادت نائل آمده است. 🌹 نثار ارواح طیبه شهدا صلوات... معبر شهدا گروه خادمین مردمی شهدای فردیس ┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄ 🇮🇷 رسانه اساتید انقلابی ایران🇮🇷 ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅ ✅ @SERATE_RESANE ╔━━✿࿐༅❤️💚❤️༅࿐✿━━
🔻تحلیل لایحه «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» که به پیشنهاد شماره ۱۰۰/۶۷۹۷/۹۰۰۰ مورخ ۷/۲/۱۴۰۲ قوه قضائیه در جلسه ۲۷/۲/ ۱۴۰۲ هیئت وزیران با قید فوریت با پانزده ماده و ده تبصره به تصویب رسیده وطی نامه شماره ۳۴۴۳۱/۶۱۲۳۶- ۳۱/۲/۱۴۰۲ / برای انجام تشریفات قانونی به ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال شده است به شرح ذیل مورد بررسی قرار می گیرد؛ 🔻مقدمه امروز وضع قانون به عنوان یک فن و هنر شناخته می شود و ماحصل تقنین به مانند یک اثر هنری ارزشمند و دقیق است یکی از اصولی که ضامن فهم صحیح قانون و اجرای حداکثری ان می باشد اصل شفافیت و صراحت قانون است هرچه قانون شفاف تر و صریح تر و گویا تر باشد عمر بیشتری نموده و از تغییر و تفسیر در امان خواهد بود. 🔻بر این اساس بند ۹ سیاستهای کلی نظام قانون گذاری مصوب ۲/۷ /۱۳۹۸ بر رعایت اصول قانون گذاری و قانون نویسی و تعیین سازوکار برای انطباق وقایع  و طرح های قانونی با تاکید برشفافیت و عدم ابهام قانون اشاره دارد. 🔻در واقع جهت تضمین توجه و احترام به قانون و اجرای عملی آن بایستی عموم مردم آن را درک کنند و عذری بر عدم اجرای آن باقی نگذارند. 🔻عدم اجرای احکام واجب الهی یا مسامحه در اجرای آن گناهی است فردی و اجتماعی. زمانی که فرد مرتکب ترک واجب یا انجام حرامی در حریم خصوصی خود می شود مرتکب گناه فردی شده و فقط از سوی خداوند متعال بازخواست و اگر توبه نکند مجازات اخروی خواهد داشت ولی اگر همان گناه را در بین مسلمین و علنی انجام دهد به لحاظ قبح شکنی٬ ترویج و اشاعه معصیت، مجازات خواهد داشت. 🔻به عنوان نمونه اگر کسی در منزل خود روزه خواری کند مرتکب معصیت شده و باید کفاره بپردازد مگر ان که عذر موجه داشته باشد اگر همان فرد در بین مردم (ملأ عام) مرتکب روزه خواری شود و عذر شرعی نداشته باشد برای ارتکاب روزه خواری یک تعزیر و برای قداست شکنی در جامعه تعزیر دیگری خواهد داشت. 🔻در مورد حجاب و عفاف نیز همین قاعده جاری است. بنابراین کسی حق ندارد در جامعه واجبات دینی یا هنجارهای قانونی را به لحاظ اغراض شخصی یا سیاسی  نقض نماید. 🔻بدیهی است در جرائم مصرح در شرع مقدس اسلام آموزش های لازم و زیرساخت‌های ارتقای فکری و معرفتی همراه با جرم انگاری ضروری است. 🔻بررسی لایحه عفاف و حجاب با گذشت ۴۴سال از انقلاب پرشکوه اسلامی با وجود محیط های مساعد برای رشد فضائل اخلاقی لیکن زیرساخت های فرهنگی متناسب با زمان، ارتقای لازم نداشته است. 🔻انتظار میرفت رسانه ملی، آموزش و پرورش، دانشگاه ها سازمانهای فرهنگی و تبلیغی مطابق ظرفیت و امکانات خود برنامه ریزی کامل و جامعی برای رشد فضائل اخلاقی در جامعه تدوین نمایند لکن چنین امری ملاحظه نمی شود و عقب ماندگی آن به دلائل مختلف مبرهن میباشد. 🔻در موضوع حجاب و عفاف نیز که کاملا با معارف دینی و تقوای شخصی و اجتماعی مرتبط است دستگاه های ذیربط و خانواده ها کوتاهی هایی داشته اند و علی رغم شتاب پرتاب شبهات در افکار نسل های جدید از سوی فضای مجازی که  به مثابه قتلگاهی عمل کرده است موضوع حجاب و عفاف به شکل تقلیدی و سنتی می باشد که لازم است همه مرتبطین تربیتی اعم از خانواده ها و دستگاه های ذیربط به نحو شبانه روزی کاستی ها را جبران نموده و با ارتقای فضائ اخلاقی موضوع تعیین مجازات برای چنین اموری منتفی گردد. 🔻بررسی مواد این لایحه: در این لایحه به "هنجار اجتماعی از جمله حجاب" اشاره دارد. در ماده یک آمده است: ماده ۱.«...اشخاصی که در ملأ عام یا اماکن عمومی یا فضای مجازی اقدام به نقض هنجارهای اجتماعی از جمله کشف حجاب می نمایند...» در این ماده به جای تعریف جرم به نقض هنجارهای اجتماعی اشاره شده که بسیار کلی است و شامل موارد زیادی است که در این ماده علی رغم اختصاص مواد آن به حجاب و عفاف٬ حجاب را به عنوان نمونه و یکی از مصادیق نقض هنجار ذکر کرده است. 🔻تعریف جرم اولا در میان حقوق دانان کیفری معاصر کمتر کسی تردیدی در ضرورت ارائه تعریف رسمی و قانونی برای جرم در نظم حقوقیِ نوشته، ابراز می دارد. این موضوع در شرع مقدس اسلام به عنوان ضرورت بیان قُبح و زشتی اعمال ذکر گردیده که تا قُبح عمل ذکر نگردد مجازاتی برای آن تعیین نخواهد شد. اصل قانونی بودن جرم و مجازات به عنوان یکی از حقوق بنیادین بشری در کشورها شناخته شده که قاعده قبح عقاب بلابیان٬ قاعده ای منطقی و عقلایی است و بر این اساس در ابتدای هر لایحه یا طرحی برای جرم انگاری حدود و ثغور و مصادیق و مفاهیمِ آن جرم، کاملا واضح و روشن به نحوی که برای عموم قابل فهم باشد باید تبیین گردد. در واقع در لایحه کشف حجاب باید تعریفی جامع از همه انواع مصادیق آن آورده شود که مانع ورود مصادیقی غیر مرتبط در دامنه و قلمرو ان گردد همچنین استثنائاتی که در شرع مقدس برای کودکان، مجانین، پیرزن ها و روستاییان در نظر گرفته شده است، آورده شود. ادامه👇 @SERATE_RESANE
ادامه : بخش دوم 👇 تعریف دقیق جرم "نقض حجاب و عفاف" می تواند دامنه آزادی عمل شهروندان را مشخص نموده و نظم و انتظام اجتماعی را تضمین نماید. ثانیا ذکر عنوان "کشف حجاب" یا "برهنگی بخشی از بدن" جامع و مانع نیست و تمامی عناصر سه گانه جرم در این عناوین به عنوان تعریف نمی گنجد. بدین صورت که صرفا به عنصر مادی اشاره دارد و عنصر معنوی در آن دیده نشده است و بحث مسئولیت کیفری و شرایط آن ذکر نشده به طوری که عامدانه یا غیر عامدانه بودن جرم از دل عنوان یا تعریف مذکور، بر نمی آید. البته مسأله ای که در جای خود باید به ان پرداخت این است که دادن عنوان جرم به برخی فعل ها یا ترک فعل ها در این موضوع که مستلزم اقدامات تأمینی و تربیتی ٌ اصلاحی ٬ درمانی باشد؛ محل تأمل است. ۲- هنجارهای اجتماعی هنجار در لغت نامه فارسی به راه و روش٬ قاعده و قانون به کار رفته است (ن.ک عمید؛۱۳۸۹: ۱۰۷۱) هنجار حقوقی: هنجاری است که نیازی از نیازهای اجتماعی را تأمین کرده و اساسا به همین دلیل وضع و معتبر می باشد. مرحوم علامه طباطبایی(رض) به عنوان نظریه پرداز شاخص در حوزه اعتباریات٬ دلیل ایجاد نهادهای اعتباری توسط عقل را نیل به اهداف مطلوب زندگی می داند( طباطبایی؛ بی تا ۲: ۲۲۹) نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران زنجیره و سلسله مراتبی از قواعد و هنجارهای حقوقی را در قانون اساسی و قوانین دیگر از قبیل فقه اسلامی- قانون اساسی- سیاست های کلی نظام- مصوبات شورای عالی امنیت ملی – قوانین عادی- مقررات و قوانین دیگر ترسیم نموده که مهم ترین هنجار حقوقی اجتماعی در نظام حقوقی کشور است و با این بسیط و گسترده بودن وضعیت هنجارهای مدون٬جرم انگاری٬ با عنوان "نقض هنجارهای اجتماعی" مذکور در ماده یک لایحه؛ مبهم-کلی و غیر شفاف است، ضمن این که سایر مصادیق هنجارها مشخص نشده است. "بند ب" از ماده یک لایحه در صورت "برهنگی بخشی از بدن" و یا "پوشیدن لباس های نازک بدن" و یا "چسبان...." مرتبه اول مشمول جریمه و.... در این بند؛ "برهنگی بخشی از بدن" روشن و مشخص نیست. اگر فردی پائین تنه اش یعنی "بین ناف تا زانو" برهنه باشد را می توان بخشی از بدن دانست! آیا از نظر حرمت شکنی با برهنگی کامل مندرج در بند بعدی فرقی دارد؟ این واژه گویا نیست و باید صریح و همه فهم باشد. پوشیدن لباس های نازک بدن نما و یا چسبان چه تفاوتی با قسمت دوم بند ج همین ماده دارد که اشعار می دارد: «.... با پوششی ظاهر شوند که عرفا برهنگی کامل محسوب می شوند». آیا لباس چسبان یا لباس نازک بدن نما برهنگی محسوب نمی شود؟ در قداست شکنی و ارتکاب فعل حرام چه فرقی بین برهنگی بخشی از بدن که حساس است با برهنگی کامل می باشد آیا می توان در شرب خمر اندازه ای متصور بود که دراین گناه تصور دیگری داشت؟ موضوع آن چنان روشن است که احتیاجی به توضیح بیشتر نیست. در تبصره یک، فرایند تعیین مجازات "توقیف خودرو به مدت ده روز" را پس از چهار مرتبه ارتکاب جرم اعلام کرده است، حال اگر پس از رفع توقیف مجدد مرتکب جرم شود چه مجازاتی خواهد داشت؟ در این مورد تصمیمی اتخاذ نشده است. تبصره ۴- ده روز اعتراض برای مرتکب و حداکثر دو ماه فرصت برای قاضی هیئت به منظور بررسی نسبت به اعتراض و نهایتا اظهار نظر در نظر گرفته شده است که به نظر می رسد،فرایند طولانی است و به آثار سو‌ء آن؛ در این بخش توجهی نشده است. توین کنندگان لایحه فوق در موارد جریمه و حبس به امکان یا عدم امکان تعلیق مجازات ها اشاره ای نکرده که در اجرای صحیح و اثر گذار آن می تواند مفید باشد. ماده ۸ این لایحه هرچند به نظر می رسد متناظر با ماده ۷ تدوین شده ولی هیچ جایگاهی ندارد زیرا تجربه نشان داده کسانی که تقوا ندارند و اوامر الهی مانند حجاب را تعمدا زیر پا می گذارند و مرتکب حرام شرعی و حرام سیاسی می شوند، برای آزار آمران معروف و ناهیان از منکر و فرار از مجازات خود متوسل به دروغ و تهمت می شوند که موارد متعدد و کثیری در محاکم صالحه تجربه شده و وجود دارد. لذا ماده ۸ بایستی حذف شود. در پایان ضمن وجود ایراد شکلی از حیث وجود ۵ تبصره در ماده اول لایحه و عدم ذکر ماده 638 قانون مجازات اسلامی و تبصره آن که به نظر می رسد با این لایحه قصد نسخ آن را دارند؛به نظر می رسد تخلف دانستن گناه مسلّم شرعی و سیاسی و جرم زدایی از آن و متناسب نبودن جرم و مجازات و عدم بازدارندگی، اصولا در قانون نویسی به نکات اساسی نگارش توجه نشده است. امید است، نمایندگان انقلابی و فهیم مجلس شورای اسلامی با بهرمندی از قضات شریف، حقوقدانان و کارشناسان اهل فن آن چه مرضی خداوند متعال و مصلحت دین و دنیای مردم است را تدوین و تصویب نمایند. علی اصغر مجتهدزاده مستشار بازنشسته دیوانعالی کشور ۵خرداد ۱۴۰۲ @SERATE_RESANE
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آیت‌الله جوادی آملی: «لااکراه‌فی‌الدین» به معنی بی‌حجابی و بی حیایی در جامعه نیست 🔸این (طرز برداشت) می‎شود اباحی‌گری. 🔸اگر معنای این آیه اینگونه بود پس اینهمه بگیر و ببند در قرآن برای چیست؟ محمد خاتمی از لیدرهای فتنه ۸۸ در دیدار جمعی از فعالان مسایل زنان و بانوان فعال در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، بر لزوم تفکیک بین عفاف و حجاب عنوان کرده بود: 🔺وقتی خداوند می‌گوید «لا اکراه فی‌الدین»، یعنی در دین خدا که اصل است، زور و اجبار وجود ندارد پس چرا باید در فرع آن زور و تحکم باشد؟! 🔺ما از جامعه‌ی عفیف حمایت می‌کنیم اما به آن معنا نیست که عفت را با حجاب یکی بدانیم و آن را به زور به جامعه تحمیل کنیم! @SERATE_RESANE
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماهیگیری اینترنشنال از آب گل‌آلود؛ ادعای ضد انقلاب درباره حادثه ایذه که دروغ از آب درآمد! 🔺از سویی کارشناس اینترنشنال مدعی است، ماموران نیروی انتظامی در یک پیچی مستقر بوده و سرعت زیاد قاتل منجر به برخورد شده است و از سویی بلافاصله ادعا می‌کند که هیچ گلوله‌ای به ماشین اصابت نکرده‌است. 🔺اما ویدئویی که از محل حادثه و محل اصابت گلوله‌ها به خودرو منتشر شده، کذب و مغرضانه بودن تمامی اظهارات این رسانه‌ها را برملا می‌کند! 🇮🇷 اتحادیه عماریون 🔺همدلی 🔻انقلابی گری @khakestary_amar
جنایت خانواده کیان - @mrtahlilgar.mp3
11.12M
🔗 جنایت خانواده پیرفلک در جشن تولد کیان در قبرستان / 5 کودک یتیم شدند 🎙 در جشن تولدی که مادر کیان پیر فلک به اسم فرزندش در آرامستانی در ایذه میگیرد ، پلیس برای تامین امنیت مراسم حاضر میشود ، در همین حال پسر عموی ماه منیر مولایی مادر کیان پیر فلک که پویا مولایی راد نام داشته ، به یکی از نیروهای مدافع امنیت به نام شهید محمد قنبری حمله کرده و او را به شهادت میرساند. پس از این فاجعه ی هولناک دروغ هایی مطرح شده که مرور خواهیم کرد... بدون شک مقابله با دشمن فقط با شناخت کافی از او امکانپذیر است. آگاهی از ماهیت ، سوابق و برنامه‌های دشمن ، بسیار مهم و لازمه مقابله با اوست. 🧟‍♂گروه‌گروه‌کشوری‌دشمن‌شناسی 🧟‍♀ 🏕قرارگاه‌سایبری‌منهاج
🔥 مبنای تو چشم بودنه ولی فلسفه تو چشم نبودن! ⚠️ رونوشت خطاب به حاجیه خانم‌های و سایر های نامحترم! ✍ مردم ایران، اگر یک روزی، خدای نکرده خدای نکرده، یک روزی دیدین برخی از این افراد بلاگری، جایی کثافت کاری کردن؛ اولا بگین این فرد حجاب رو دزدیده بوده و محجبه‌ها اینطوری نیستن، دوما اصلا تعجب نکنید، چرا که با اطلاع میگم، برخی سرویس‌های امنیتی ضد ایرانی، پشت برخی از این حجاب استایل‌ها هستند!! 💥 اللهم صل علی محمد و آل محمد 🇮🇷 @sedaye_zohoor313 🏴🚩
⭕️ ۲۹ ایراد شورای نگهبان به قانون انتخابات مجلس ♦️رئیس کمیسیون شوراها مجلس:شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ۲۹ ماده قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ایراد گرفته است. ♦️برخی از این ایرادات نگارشی و ویرایشی است و برخی نیز مغایر با برخی سیاست‌ها بود که این ایرادات به مجلس اسال شده و هیئت رئیسه مجلس آن را به کمیسیون شوراها ارجاع داده تا آن‌ها را رفع کند.
این عوضی مثلا ......... 📍این زن روانی که پس از به کشتن دادن پسرش فورا بلاگر شد، چندی پیش عکسی را منتشر کرد که پشت تصویر مقر سپاه ایذه را نشان میدهد. 🔹زنیکه دروغگو چندی پیش ادعا کرد که از معلمی اخراج شده و ما طی استعلام از مدیران آموزش و پرورش ایذه، کذب بودن آنرا متوجه شدیم و درخواست انتشار فیش حقوقی اش را دادیم که نهاد‌های امنیتی ایذه با آن مخالفت کردند. 🔸نمیدانیم دلیل این همه مماشات با چنین موجودی چیست که حتی هنوز از آموزش و پرورش حقوق می‌گیرد. چند شهید دیگر باید بپای سلیطه بازی های این عفریته، پرپر شود؟ ✍کاشفی 🔴 واقعا این خانم اجازه تدریس داره؟؟؟؟با این طرز تفکرش. @SERATE_RESANE
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 غربی‌ها بهتر از ما امام زمان عج رو میشناسن! 🔺اما متاسفانه خناسان استکباری امام زمان(عج) را به مردم دنیا دجال معرفی میکنند.. 👈🏻 حال وظیفه ی ما چیست؟ آیا آنهایی که زبان خارجی مخصوصا انگلیسی میدانند نباید عج را به مردم دنیا درست معرفی کنند؟ 🎙 استاد رائفی پور @SERATE_RESANE 👈«اخبار مهم در «ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مادر شهید قنبری: پسرم برای اسلام رفت و شهید شد / ما اسلام و ره را ول نمیکنیم. @SERATE_RESANE 👈«اخبار مهم در «ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکی از مهم ترین وظیفه‌های یک مرد، محافظت از خونوادشه 😍👌 ای جانم به خلقت خدا خدایا شکرت❤️ @SERATE_RESANE
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی یزدی با صدور احکام خاص! ⭕️ روایتی از یک قاضی خوش ذوق در اردکان که احکام متفاوتی برای محکومان در نظر می‌گیرد. 🌏 👇 🆔 @SERATE_RESANE
می‌خواهید بدانید مشکل کجاست!؟ مصی علینژاد به نوچه‌های خود فرمان می‌دهد: گوشی شما اسلحه شماست! از ان روز فواحش اجاره ای و دنباله‌رو های آنها با یک گوشی میفتند به ولگردی در کف خیابان‌ها و ایجاد محتوا علیه آمرین بمعروف و محجبه ها و پلیس و طلبه و... و این فیلمها را خیلی راحت ارسال می‌کنند به شبکه های معاند! حال اگر از یک بچه بپرسیم که در برابر این استراتژی دشمن باید چه کرد؟ پاسخ می دهد، باید اسلحه را (گوشی) از دستش گرفته و خلع سلاحش کرد و راه ارتباط با شبکه معاند را مسدود و هزینه این ارتباط را بالا برد اما مسئولین نهادهای امنیتی و قضایی و انتظامی ما چه می‌کنند!؟ هیچ، نگاه و شعار..! بجای اینکه هنجارشکن ضد دین و انقلاب بترسد از فیلمبرداری و ارسال آن برای شبکه های معاند، با خیال آسوده اینکار را می‌کند و آمر را تهدید به شناسایی و... هم می‌نماید! تا زمانی که قانون برای این مرتبطین با شبکه های معاند اجرا نشود و اینها دستگیر و فیلم شکرخوری و خبر زندان‌شان منتشر نشود، آش همان آش و کاسه همان کاسه خواهد بود! بجای ترس از گوشی دشمن و شبکه های معاند، اگر از خدا بترسید، کارها درست می شود! پ ن: بارها خطاب به مردم دغدغه‌مند عرض کرده ایم، در اینگونه مواقع شما هم از هنجارشکنان فیلم بگیرید و برای رسانه های انقلابی ارسال کنید و تا جای ممکن نهی از منکر را بصورت گروهی و مثل هنجارشکنان انجام دهید، یعنی یکنفر تذکر بدهد و یکنفر از دور فیلم بگیرد و چند نفر هم محض احتیاط همان دور و اطراف باشند! 👤 آنتی صهیون @SERATE_RESANE
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ 🎥 ‏وزیرِ کشور رژیم صهیونیستی با زن نامحرم دست نمیده! ⭕️ ولی برای ما برهنگی، آغوش رایگان و دست دادن رو به عنوان آزادی تجویز و تشویق میکنن🤔 با نشر حقایق به دشمنان اسلام سیلی بزنیم @SERATE_RESANE
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️🎞 یتیم‌خانه ایران 📍حال‌و‌هوای منزل و ۵فرزند ✍تا فتنه‌گرانی مثل پدرمهسا و مادرکیان، قاطعانه محاکمه نشوند بازهم شهید و یتیم خواهیم داشت! یقینا جان‌برکفی نیروهای امنیتی بدون همراهی لازم دستگاه قضایی، ثمر مطلوبی نخواهد داشت! بی‌خیالی و مماشات را تمام کنید؛ سالگرد شوم نزدیک است! @SERATE_RESANE
💠شگفتی سوره احقاف ولقمان (مدت زمان شیردهی نوزاد) °❀°▪️°❀°▪️°❀°▪️°❀° ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☑️⇦ ڪــــــــــانال ‌⇦ اعجاز قرآن ⇩ عقاید اسلامی وسیاسی ڪلیــڪ ڪنید ⇩⇩⇩ @SERATE_RESANE
32.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌴توصیه های بسیار شنیدنی و جذاب امام جعفر صادق (ع) °❀°▪️°❀°▪️°❀°▪️°❀° ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☑️⇦ ڪــــــــــانال ‌⇦ اعجاز قرآن ⇩ عقاید اسلامی وسیاسی ڪلیــڪ ڪنید ⇩⇩⇩ @SERATE_RESANE 💯
🔴 ورود ارتش به حوزه‌های هوش مصنوعی و کوانتوم معاون هماهنگ‌کننده ارتش: 🔹نیروهای چهارگانه ارتش بر فراتر از مرزهای کشورمان اشراف دارند، ما جنگ‌های روز، مانند جنگی که سال گذشته در شمال‌غرب کشورمان رخ داد و یا جنگ روسیه و اوکراین را رصد می‌کنیم. 🔹ما در حوزه فناوری وارد موضوعات جدیدی شده‌ایم و نگاه خود به آینده را تبدیل به عمل می‌کنیم. به طور مثال، هوش مصنوعی یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و این کار در ارتش در حال پیگیری است. 🔹ارتش در حوزه‌های دیگری همچون کوانتوم، پلاسما، لیزر، شیمیایی یا جنگ‌های نوپدید و رباتیک ورود کرده، چرا که نیاز آینده ماست تا بتوانیم از طریق آن قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم. ☫ @SERATE_RESANE