به هرکس می رسم نام تورا با ذوق میگویم
شبیه اولین تکلیف یک طفل دبستانی...
بوسیدمش و یک نفس تا خانه مان دویدم؛
آن روز همه چیز زیبا بود ، حتی قار قار کلاغ ها . .
♥️
مــــال منی ، سَنــــد قَلبــِت بِنـــامَمِه..•
صَحنِهیِ قَشَنگیِه
وَقتی کِه بَغَلِشیو بِهِت میگِه:
جایِ تُو هَمیشِه بایَد اینجا باشِه
تو بَغَلِ مَن . . .🫂♥️