شیداخو | SHEYDAKHO
_
یک بار بوسهای ز لب تو ربودهام
یک بار دیگر آن شکرستانم آرزوست .
غم و مظلومیت فقط اونجا که
محمود درویش میگه:
شاید برای تو چیز مهمی نبود،
اما قلبِ من بود♥️.
یه سریموقعها هرچقدر تلاش برایِ تغییرِ رفتارِ
یکی کنیم ممکنه بیفایده باشه چون همینطور
ك شاعر میفرماید :
⌝ گوش خر کوتاه کردی اسب شد آیا مگر ؟
جان من! ذاتیست بعضی ویژگیهای ِ بشر! .
میترسم آخر یک نفر این خانه را ویران کند
درد دلت را بشنود بهتر ز ما درمان کند . .