• من از قبل باخته بودم
مچ انداختن بهانه ای بود ،
برای گرفتن دوباره ی دستان تو ؛
⦙ چہ حسِ خوبیہ حسِ داشتنِ تو
⦙ تو همون معجزه ایۍ هستۍ کہ؛
⦙ تو اوجِ خستگۍ وقتۍ بهت فکر میکنم
⦙ نسبت بہ همہ چۍ دوباره امیدوار میشم
⦙ همون حسِ خوبۍ کہ هر چۍ میشہ
⦙ میگم فداۍ سَرم🥹.
⦙ یکیو دارم کہ...
⦙ حتۍ فکر کردن بهش برام آرامشبخشہ
⦙ آرامشمِ وجودمہ (((:
⦙ دل و جونم بہ بودنِت گرمہ
⦙ بمونۍ برام قلبِ من🫂♥️"
من میخوامت نه یکی دوسال، از اون مدل همیشگیهاش، ابدیهاش، تا ته خط سرنوشتم.🫂❤
من تموم وقتمو برات میذارم، تلاش میکنم وقتی افتادی زمین دستتو بگیرم و بلندت کنم، من تلاش میکنم حالتو خوب کنم، من از خودم میگذرم بخاطر تو، من بلدم باهات غصه بخورم و من خیلی عاشقتم.❤️