شیداخو | SHEYDAKHO
وقتی میگم یکی مثل خودم برا خودم میخوام یعنی من یه آدمی میخوام بهش اعتماد کنم حرفامو بهش بگم و به ک
یه جا خونده بودم میگفت انشالله زندگیت پر از آدم های بشه که تو برا بقیه بودی :)))
حالا ببین دعاس یا نفرین .
شیداخو | SHEYDAKHO
وقتی میگم یکی مثل خودم برا خودم میخوام یعنی من یه آدمی میخوام بهش اعتماد کنم حرفامو بهش بگم و به ک
با من از مهربونی حرف نزن ؛ من حتی دلم نمیاد قلبی رو بشکونم که قلبم رو شکست :)) .
شیداخو | SHEYDAKHO
دلم نیامد اینو نزارم 😭💘♥️🫀
خدا خداست نشون بدن دوسم داره شمارو بم داد ♥️.
شیداخو | SHEYDAKHO
خدا خداست نشون بدن دوسم داره شمارو بم داد ♥️.
خود تعریف هم خودتونید .