آرزویم بوده بعد از دوستت دارم توهم ،
جای ممنونم بگویی : من به قرآن بیشتر
من كه هرشب اینحوالی در غزل میبوسمت ،
جان ِدل وقتی كه خوابی بوسه را حس میکنی ؟!
شوق من چندین برابر میشود با دیدنت ؛
وای من دیوانهام، دیوانهی خندیدنت :)
به چه مشغول کنم دیده و دل را
که مدام دل ، تو را میطلبد دیده تو را میجوید ؟
ولی خیلی حسه خوبیه یکی وسط دعوا بهت بگه حیف دوست دارم . .!
با کسی ازدواج کنید که تو خونه بین پدر و مادرش عشق جریان داشته
کسی که از بچگی تو همچین محیطی بزرگ شده باشه بلده چجوری عاشق باشه و چجوری عشقشو ابراز کنه
و از همه مهمتر این آدم قبل از ازدواجش عشقای فیک رو تو بغل ادمای مختلف جستجو نکرده