هدایت شده از پرایوتِ دتری
چرا نمیفهمم یعنی چی که بعد تقدیمی لف بدی حلال نمیکنم ..
تقدیمی گذاشته میشه بیشترین سود برا کسیه که تقدیمی گذاشته ..
چطور حلال نمیکنی مگه حقی به گردن طرف داری ؟!
یه چیزی یاد گرفتند حالا هی میگن..
طرف میزنن بچه شو میکشند رضایت که میده هیچ حلال هم میکنه سر بچه ای که عمرش رفت..
حالا طرف تقدیمی گذاشته میگه لف بدی حلال نمیکنم اخی بمیرم ماهم اون دنیا برا لف دادن بعد از تقدیمی حتما باید جواب پس بدیم 😔😂
هعی 😂😂
من خستهام
نمیتوانم به چیزی فکر کنم فقط میخواهم صورتم را در آغوشت بگذارم دستت را روی سرم احساس کنم و تا ابد همینطور بمانم.
یک قسمت از قلبم خالی بود، یک قسمت که بعدها فهمیدم نامش «جای خالیِ تو» بود.