شیداخو | SHEYDAKHO
_
گرچه دلِ کوچکت غمهای بسیار دارد، اما تو با غم هم زیبایی:)!
میگفت :
“هیچوقت هیچوقت هیچوقت، هیچ آدمی
برای من اون آدمی نبود که من برای آدمای
زندگیم بودم.”
و من عمیقاً میفهمیدم که چی میگه...
خون ِدل خوردم برای بیت بیت ِهر غزل ،
جان من این خون ِدلها را نخوانی سَرسَری 💔 :) .
یه بیت شعر و یه تعریفِ عالی از کارما ك عجیب
قشنگ بود:
« حالِ یک دل را اگر کردی خراب، آماده باش!
اشکِ چشمِ دلشکسته، خانه ویران می کند . . 🕊 »