حالم بد است، با ' تو ' فقط خوب میشوم
خیلی از آنچه فکر کنی، مبتلاترم...!❤️🩹🕊`
‹ و قسم به شعر که دلهای ویرانهیِمان را
آباد میکند و شفا میبخشد...🩵›
یکی رو پیدا کنین که
هم بشه باهاش دعوا کرد هم بشه باهاش در مورد همه چی حرف زد هم ترس از دست دادنش هم نداشته باشی... (: