شیداخو | SHEYDAKHO
https://eitaa.com/Private99 پرایوتِ چنل
فعلا اینور داره فعالیت میشه دوست داشتید تشریف بیارید
شیداخو | SHEYDAKHO
-اگر بودی در آغوشت به مدت تمامِ نبودن ها گریه میکردم:)!
الان دقیقا همونجاییم که هوشنگ ابتهاج میگه:
خون میچِکَدازدیده دراین کنجِ صبوری
این صــبــرکه من میکنم افشردنِ جان است؛
تا زمسـتان نگذر گـندم نمیروید ز خاک .
قد کشیدنهای ما،پاداش جان فرسودن است..!
چنانت دوست میدارم که گر روزی فراق افتد
تو صبر از من توانی کرد و من صبر از تو نتوانم❤️🩹