خواستم قبلِ خواب بهت یاداوری کنم ؛
تنها دختری که بهت میاد منم آگاپسره شبت قشنگ(:
ما شمالیا یه قربون صدقه داریم که میگه
-چِشمیتون بالاتِر کِه نِدارمِه تِه مِه چِشی سویی
-معنیش میشه از چشم هام که چیزی مهم تر ندارم تو نور چشم منی ")
داستان دست هایمان بماند دیگر،
چون هنوز دستان من دستان تورا لمس نکرده است.