ما شمالیا یه قربون صدقه داریم که میگه
-چِشمیتون بالاتِر کِه نِدارمِه تِه مِه چِشی سویی
-معنیش میشه از چشم هام که چیزی مهم تر ندارم تو نور چشم منی ")
داستان دست هایمان بماند دیگر،
چون هنوز دستان من دستان تورا لمس نکرده است.
داستان دست هایمان بماند دیگر،
چون هنوز دستان من دستان تورا لمس نکرده است .