1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
د آخه پس کی میای اینجوری گاز گازیت کنم💘🚶🏻♀️:))))
چقدر امروز و فردا میکنی من ترس از آن دارم
به جای من ببوسی عاقبت سنگ مزارم را..💔:)
کپی ؟!
فقط از فیلم و عکس ها مشکلی نداره (در صورتی که داخل اینا نباشه).
متن ها راضی نیستم.
استفاده از اسم چنل اصلا راضی نیستم.
ممنون میشم رعایت کنید.
مازندرانیها یک ضربالمثل دارند، از این قرار: «مِه وارِشیروزِ کیمِه». معنیاش که بخواهم بکنم، میشود «کلبهٔ روزهای بارانیام». و کلبهٔ روزهای بارانی هم که میدانید یعنی چه؟ یعنی پناه امن آدمی، یعنی فرقی نمیکند چقدر سخت بگذرد یا چقدر باران به قصد سیلیزدنت ببارد، کلبهٔ امن و گرمت که باشد، خیال راحت را نفس میکشی. بعضی آدمها همین کلبهاند. که با بودنشان دلت قرص است و پشتت محکم.
برایتان کلبه امن آرزو میکنم🦋🌧
200تاییت مبارک شیداخوم
ممنونم که با خانواده شیداخو همراه بودید با حرفای قشنگتون تو ناشناس و پیوی انرژی مثبت دادید ♥️ :)
امیدوارم اون روزی برسه که بیام بگم من به شیداخوم رسیدم امیدوارم هرکی تو دلش شیداخویی داره بهش برسه :)))
ایی بسه بغضم گرفت 🥲😂
خلاصه دوستون دارم بمونید برامون 💘🎀
شب خش دوستان :)
مشترک گرامی
با سلام
ضمن عرض صبح بخیر
قربون چیشات برم
خدافظ :)♥️
#مخاطبخاص
چه دردی بدتر از اینکه بخواهی و نخواهد او
تو تا پیری کنی یادش ولی اصلا نداند او :))!