ویس شمالیAlireza Babajani - Chane Men Bakhonem.mp3
زمان:
حجم:
5.4M
هفتهمون و با آهنگ مازنی شروع کنیم🤌🏻💘😂
باید زنده بمانیم. هنوز هم باران هست. راه، رویا، روشنایی هست. شب فقط استعاره است، شب هرگز دشمن کسی نبوده است. ما در ستایش زنده ماندن به شادمانی رسیدهایم. ما زنده میمانیم، ما باید زنده بمانیم. باران خوب است، بوسه خوب است؛ بوسیدنِ بیپایانِ در تو شدن، با تو شدن، از تو شدن. خورشیدهای بیشماری در چشمهای من مخفی ماندهاند، ما طلوع خواهیم کرد. صبح نزد من است. من نزد توام، تو نزد زندگی. ما نباید بمیریم، رویاها بیمادر میشوند.
سید علی صالحی
محبوبم!
عرضِتازهاینیست
جزهماندوستتدارمیکه؛
هیچوقتتویکَتِشمانرفت.!💙