خنده هایم دیدو گفتا فارغی گویا ز غم
گفتمش؛ما درد را با خنده کتمان میکنیم🥲🫠:)!
«خبر مرگ مرا با تو چه کس میگوید؟!»
گاه از تلخـــــیِ این فکر به هم میریزم..
دلتنگ شده ام . . .
نمیدانم ،
شاید برای تو
یا شاید برای دیروزهایی
که با تو گذشت...
من از ایـــــنجا
صدایت میـکنم ...
تو از آنجابگو جاااااانم...