«خبر مرگ مرا با تو چه کس میگوید؟!»
گاه از تلخـــــیِ این فکر به هم میریزم..
دلتنگ شده ام . . .
نمیدانم ،
شاید برای تو
یا شاید برای دیروزهایی
که با تو گذشت...
من از ایـــــنجا
صدایت میـکنم ...
تو از آنجابگو جاااااانم...
شیداخو | SHEYDAKHO
_
𝐵𝑢 𝑑𝑢̈𝑛𝑦𝑎 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑓𝑎𝑧𝑙𝑎 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙𝑠𝑖𝑛
برای این دنیا، بیش از حد زیبایی♥️