خب بریم برا فعالیت ؟🦦
هر چی سین بالا تر باشه بیشتر پست گذاری میشه
دیگه دست خودتونه👀🤝
تو این گیر و دار ، همین دوست داشتن و دوست داشته شدنه که آدم رو نجات میده..
گفت میرم خونه قلکمو میشکنم که با نصف پولام نازتو بخرم ، با اون یکی نصفشم مداد بگیرم نازتو بکشم :)))