تو این گیر و دار ، همین دوست داشتن و دوست داشته شدنه که آدم رو نجات میده..
گفت میرم خونه قلکمو میشکنم که با نصف پولام نازتو بخرم ، با اون یکی نصفشم مداد بگیرم نازتو بکشم :)))
485K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بوی بودنت چه خوب مونده رو تنم 🙃❤️🩹
"بیآلایشتر از آن بودم که بخواهم برایش دلبری کنم .
کیلومترها دورتر از او...
گوشهای برایش جان دادم :))