شیداخو | SHEYDAKHO
مثلا شعر بخوانم ، و تو از ذوق زیاد غش کنی توی خیابان و بیفتی بغلم🫂🫀
”اگر بعد از مرگم روزی باران گرفت و قطره آب روی گونه ات لغزید؛ بدان منم که هنوز برای نداشتنت گریه میکنم.. :)“
نسخه را پیچید و گفت بامن نباشی بهتراست
با همان یک نسخه اش عمری کبابم کرد و رفت..:))
سیوش کن kōi no hoshi : یعنی ستارهی عشق
یعنی اون روشناییای که حتی وسط
شلوغترین روزهات هم دیده میشه.✨
مگر فایدهای هم دارد به درختی که؛
تبدیل به هیزم شده،
بگویی باغبان پشیمان است؟