میشود پیشانیات بوسید و از لبها گذشت
مؤمن از قم بگذرد، تا جمکران هم میرود... :)🥲🌚
خندهات توبه شکن هست و لبت قند و نبات
آخر از دست تو کافر نشوم من صلوات...
مرا معماری چشمت مهندس کرد و می دانم
که باید در کنار گونه هایت بوسه بنشانم ...!