بو علی سینا هم این لب را اگر بوسیده بود
جـای قـانـون و شـفـا دیــوان سینـا داشتیم
من پزشکی خواندهام درد تو را میدانمش
فـاصـله داری ز آغـوشـم که تـب دارد تنت
خودت شايد نميدانى! چه كردى با دلم اما
دل يـک آدم سر سخت را بـردى، خدا قوت
شیداخو | SHEYDAKHO
_
و او کسی بود که حتی
تصور آغوشش مرا از غَم نجات میداد.