سَرِ زیباییِ چشمانِ تو دعوا شده است
بین ماه و من و یک عده اساتیدِ هنر👀''💕!
<عاشق که باشی شعر شور دیگری دارد
لیلی و مجنون قصه شیرینتری دارد :)!❤️🩹>
ناز تو از حد گذشت و عمر ما پایان یافت؛
حال اگر میلی به ما داری ، با پای خود بیا .
اگه فرصت شد وسط مقایسه و حسادت این داستان ها؛
بعضی وقت ها از ته دلتون واسه یکی خوشحالشین
قول میدم که چیزی ازتون کم نمیشه .
اَنگُشت به لَب مانده ام اَز قائده عِشق
ما یار نَدیده تَبِ معشوق کِشیدیم...