اَنگُشت به لَب مانده ام اَز قائده عِشق
ما یار نَدیده تَبِ معشوق کِشیدیم...
نگاهم کرد و لرزیدم خجالت میکشم از او
بگویید عاشقت گفته نگاه محشری داری"🧡. . .
من نـدانـم زِ نـگـاه تو چـه خوانـدم امـا
دانم این چشم همان قاتل دلخواه من ست🌱
"نمیدانم شاید همهٔ شاعرها عاشق توبودهاند که تورا در هر بیتی مییابم💘. . !"