یکسریهامعتقدند
دخترهایخوب بایدتوخونهبمونند؛
یادتون نره
「دخترایِخوبهرجاییکهباشند
دخترِ خوبمیمونند」
ڪاش این مردم می فهمیدند
حالی که پریشان است
آرامش میخواهد نه سرزنش . . . !
با دست راستت روی قلبت بزن و بهش بگو : آروم باش ، چیزی که خدا میخواد شده و چیزی که خدا نخواد نمیشه !
ڪاش این مردم می فهمیدند
حالی که پریشان است
آرامش میخواهد نه سرزنش . . . !
تا ته اون چيزی كه خيلی بهش اصرار داريد رو يه بار بريد؛ بريد و تا جون داريد براش بجنگيد، مهم نيست تهش برنده بشی یا بازنده ، مهم نیست برسی یا نرسی مهم اینه تا تهشو دیدی ،کسی که تهشو دیده دیگه از هیچی نمیترسه.
شیداخو | SHEYDAKHO
_
‹ گريه و چای و غم و شعر و دو نخ بهمن و بعد ،
باز هم گريه و یك دور دگر مصرع قبل . . ›
من هیچوقت آدم خوب بودنم رو تغییر
نمیدم، ولی اینکه با کیا آدم خوبی باشم
رو تغییر میدم .