من به چشمان تو سوگند، که دلباختهام
جز تو، هرگز نرود فکر و خیالم زِ جهان!
مثل آن ساحل آواره که دریایش رفت ..
من همانم که به پایت همه دنیایش رفت🫠 :)!
https://eitaa.com/joinchat/807536059C2a3dd000f5
بچه ها گپ زدیم برای این کانال لطفا بیاین دور هم خوش میگذره🎀
راجب موضوعات کانال و فعالیتا اگه حرفی نظری انتقادی و.. داشتید هم میتونید مطرح کنید ❤
« گرچه بعد از بردن ِ نامت زبانم لال شد ،
میکنم نام ِ تـو را تڪرار هر طوری شده :)! 🧡 »
بلدم شعر دو چشمت بِسُرایم به دَمی
معنی واژهی دل بردن و بستن بلدی🥲؟
بلدم پل بزنم از دل خود تا به دلت
پای یک شاعر دیوانه نشستن بلدی❤️🩹؟