« گرچه بعد از بردن ِ نامت زبانم لال شد ،
میکنم نام ِ تـو را تڪرار هر طوری شده :)! 🧡 »
بلدم شعر دو چشمت بِسُرایم به دَمی
معنی واژهی دل بردن و بستن بلدی🥲؟
بلدم پل بزنم از دل خود تا به دلت
پای یک شاعر دیوانه نشستن بلدی❤️🩹؟
216.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و امیدوارم این پایان منو تو باشه :)
اولین بیتی که گفتم وصفِ چشمان تو بود
بـا هـمـان یک بـیـت استـاد خطابم میکنند
سرکلاسریاضیذهنمدرگیرتوبود ؛
دبیردنبالایکسوذهنمدنبالتوبود!🥲:)
عزیزم دوستت دارم ولی بـا ترس و پنهانی؛
که پنهان کردن یک عشق یعنی اوج ویرانی!(( :🫠
ازفرآقتچشمهـٰآیمغرقبآرانمیشـود عـٰآشقهجـرآنڪشیدهزودگریـٰآنمیشـود'!️