هدایت شده از گذرزمان
سلام نور
بازم گذرزمان شروع کرد به فعالیت؛)
امید وارم دیگه این چنل دیل نخوره:)
به امید ۱kشدن چنل
ارادتمندشما مالک
حالا امسال گذشت میکنم سال بعد کادو ولنتاین فامیلی تو میخوام ها محض اطلاع♥️💍.
شیداخو | SHEYDAKHO
سلام نور بازم گذرزمان شروع کرد به فعالیت؛) امید وارم دیگه این چنل دیل نخوره:) به امید ۱kشدن چنل ارا
یعنی یه نفر نبود بره ؟
ازتون انتظار زیادی داشتم هعب👩🏻🦯
به مرگم راضیم اما فقط یک آرزو دارم؛
سرم را لحظهی آخر به زانوی تو بگذارم
بپرسی از من آن لحظه که آیا صحبتی دارم؟
!بجای اَشهَد و انَّ بگویم " دوستت دارم:)"ª🫠
من اگه نفس کشیدنمو یادم بره دوس
داشتن تو رو یادم نمیره پسر خوشگله :)❤️🩹