من حسابم ز هـمـه مردم این شهر جداست
من امیدم به خدا، بعد خدا هم به خداست
نگو سودای آغوش تو را بیرون کنم از سر
کجا سرباز، میلِ دل بریدن از وطن دارد؟🫂
سلام و عرض ادب
امیدوارم حال دلتون خوب باشه :)
بنده به دلایلی (درس😂😔 ) دیگه زیاد نمیتونم فعالیت کنم خیلی فعالیت کم میشه امیدوارم درک کنید ..
و گفتم بازم میگم اگه دلی شیداخو رو دوست دارید بمونید و حتما سین بزنید
اگر نه به سلامت (اگه از جج و تقدیمی هم اومدید راضیم میتونید لف بدید )
و اگر کسی مایل بود برا ادمینیِ بفرماید پیوی
خلاصه مواظب خودتون باشید یاعلی 🫂❤️🩹
هیچ میگویی اسیری داشتم حالش چه شد؟!
خسته ی من نیم جانی داشت، احوالش چه شد؟!