سلام و عرض ادب
امیدوارم حال دلتون خوب باشه :)
بنده به دلایلی (درس😂😔 ) دیگه زیاد نمیتونم فعالیت کنم خیلی فعالیت کم میشه امیدوارم درک کنید ..
و گفتم بازم میگم اگه دلی شیداخو رو دوست دارید بمونید و حتما سین بزنید
اگر نه به سلامت (اگه از جج و تقدیمی هم اومدید راضیم میتونید لف بدید )
و اگر کسی مایل بود برا ادمینیِ بفرماید پیوی
خلاصه مواظب خودتون باشید یاعلی 🫂❤️🩹
هیچ میگویی اسیری داشتم حالش چه شد؟!
خسته ی من نیم جانی داشت، احوالش چه شد؟!
اونجا که داستایفسکی میگه:
تنها از یک چیز در هراسم
اینکه سزاوار رنج هایم نباشم …
پيچيده روزگار تو، از دور واضح است
از عشق خسته مي شوي اما خلاص نه🌚✨
کاظم بهمنی
با نگاهی سرد میسوزم نیازی نیست که
خم به اَبرویت بیندازی به قصدِ کشتنم!🌚✨
#امیرحسین_اثناعشری