هیچ میگویی اسیری داشتم حالش چه شد؟!
خسته ی من نیم جانی داشت، احوالش چه شد؟!
اونجا که داستایفسکی میگه:
تنها از یک چیز در هراسم
اینکه سزاوار رنج هایم نباشم …
پيچيده روزگار تو، از دور واضح است
از عشق خسته مي شوي اما خلاص نه🌚✨
کاظم بهمنی
با نگاهی سرد میسوزم نیازی نیست که
خم به اَبرویت بیندازی به قصدِ کشتنم!🌚✨
#امیرحسین_اثناعشری
من از همه گذشتم، اما هنوز وقتی
شب میشود، دلم از خاطرهی "تو" نمیگذرد..