درود
امیدوارم هر جا هستید حالتون خوب باشه ..
فعلا فعالیتی صورت نمیگیره..
ن دل و دماغ هس ن حوصلش
اجباری نیست میتونید لف بدید
خیلی مواظب خودتون باشید 🫂
فعلا.
هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
https://eitaa.com/joinchat/807536059C7705a41819
بچه ها گپ زدیم برای این کانال لطفا بیاین دور هم خوش میگذره🎀
راجب موضوعات کانال و فعالیتا اگه حرفی نظری انتقادی و.. داشتید هم میتونید مطرح کنید ❤
سلام و نور اول از همه تسلیت عرض میکنم
دوما ادمین های محترم توجه فرمایید
لطفا هیچ گونه عکس و متن و ..
از سیاسیت تو کانال قراره نگیره !
تشکر.
هدایت شده از پرایوتِ دتری
نگو جمهوری اسلامی بگو ایران
الان که زدن جمهوری اسلامی رو نزدن ایران رو زدن به ایران تجاوز شده حمله شده
اونایی که زدن نپرسیدن کدوم طرفی هستی همه رو زدن.
در آخر هم از تجاوز به خاکتون خوشحال نباشید.
طرف اسرائیل و آمریکا نباشید
حتی اگه با این حکومت مخالف هستید
هیچ کشوری با جنگ خارجی نه آزاد شده نه آباد
الان باید پشت هم باشیم
گلایه بمونه برای بعد :)