هدایت شده از پرایوتِ دتری
نگو جمهوری اسلامی بگو ایران
الان که زدن جمهوری اسلامی رو نزدن ایران رو زدن به ایران تجاوز شده حمله شده
اونایی که زدن نپرسیدن کدوم طرفی هستی همه رو زدن.
در آخر هم از تجاوز به خاکتون خوشحال نباشید.
طرف اسرائیل و آمریکا نباشید
حتی اگه با این حکومت مخالف هستید
هیچ کشوری با جنگ خارجی نه آزاد شده نه آباد
الان باید پشت هم باشیم
گلایه بمونه برای بعد :)
اکنون کاری را شروع کردهام که میتوانستم ده سال پیش آغاز کنم اما از اینکه برای آن بیست سال دیگر صبر نکردم، دلشادم.✨:)
وقتی آدم کسی را دوست دارد،
همیشه چیزی برای گفتن یا نوشتن به او پیدا میکند، تا آخر عمر!
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چشمانش قهوه ای بودند و به حق فهمیدم قهوه از سیگار اعتیاد آور تر است
هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
دوستت دارم.
میدانم که نمیدانی ، ولی میدانم ك میخوانی . :)