خاکِ باران زده و کاهگل و نان و تنور ،
همه خوبست ولی بویِ تو چیز دگریست
بـغـلم ڪن که در این شهرِ پُر از غم بغلت
بعدِ آغوشِ خدا اَمن ترین جاے من است.
بترس از آن ك در دنیا، ندارد جز خدا یاری!
ك نابودت کند آهش، اگر قلبی به درد آری . .
- تا ك ديدم روىِ او را در دلم آشوب شد،
مىشدم آرام با او عادتم اين گونه بود:)👀💘.