«قربانِ وجودت، قربان دستها و چشمها و مژههای بلندت، قربان آن مهری که تو در دلم نشاندهای🫠🩵 »
⌝ آمدی در انجمن ‹جنگ جهانی› شد به پا . .
شـاعران در وصفِ چشمانت رقابت میکنند 👀❤️'⌞
پر از احساسم ،اما توی قلبت هیچ حسی نیست؟!
جواب دوستت دارم الهی،وای ،مرسی نیستت.
337.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و چه لذتی بالاتر از سجده به درگاه تو یا رب❤️.
- نازِ چشمانِ تو را قاب کنم در دلِ شب،
تا که مهتاب ننازد به جمالش هر شب.