بـغـلم ڪن که در این شهرِ پُر از غم بغلت
بعدِ آغوشِ خدا اَمن ترین جاے من است.
بترس از آن ك در دنیا، ندارد جز خدا یاری!
ك نابودت کند آهش، اگر قلبی به درد آری . .
- تا ك ديدم روىِ او را در دلم آشوب شد،
مىشدم آرام با او عادتم اين گونه بود:)👀💘.
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آنقدر برات صبر میکنم تا به اینجا برسیم❤️ :)
هیچوقت بیش از حد عاشق نشو
بیش از حد به کسی محبت نکن
بیش از حد به کسی اعتماد نکن
چون همین بیش از حد
به تو بیش از حد آسیب میرسونه.